Gmina Piekoszów ogłasza przetarg
- Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 66A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3061008 , fax. 041 3062193
- Data zamieszczenia: 2009-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
ul. Częstochowska 66A 66A
26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3061008, fax. 041 3062193
REGON: 29101059900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi dojazdowej w msc. Micigózd ul. Wrzosowa, długości 300,00 mb - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi dojazdowej w msc. Micigózd ul. Wrzosowa, długości 300,00 mb, w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym długości 0,3 km;
b) nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych, demontaż płyt drogowych 16,50 x 3,0 = ca 49,50 m2;
2. Roboty ziemne:
a) Wykonanie koryta głęb. 0,48m - 5,20 x 16,50 x 0,48 = ca 41,184m3;
b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 5,20 x 16,50 = ca 85,80m2;
3. Podbudowa:
a) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15 cm - 5,20 x 16,50 = ca 85,80m2;
b) Podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr 25 cm - 5,20 x 16,50 = ca 85,80m2;
c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy, kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, grubość 15cm po uwałowaniu - 300,0 x 5,20 = 1560,00 m2;
4. Nawierzchnia:
a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa wiążąca, grubości 4 cm - 5,00 x 300,00 = 1500,00 m2;
b) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 4 cm - 5,00 x 300,00 = 1500,00 m2;
5. Utwardzenie poboczy:
a) utwardzenie poboczy mechanicznie, materiałem kamiennym grub. 10 cm po uwałowaniu (obustronnie po 0,50 m) - 300,00 x 2 x 0,50 = ca 300,00 m2.
Roboty należy wykonać w oparciu o ogólną charakterystykę obiektu lub robót i przedmiar robót - załącznik nr 1 do siwz oraz zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi - załącznik nr 2 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
3. Szczegółowy opis dla wykonawców:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy:
- wymagania dot. uprawnień budowlanych kierownika budowy:
a) uprawnienia budowlane dla branży drogowej,
b) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w specyfikacji:
a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
c). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
d). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności(wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Szczegółowy opis dla wykonawców:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
e). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień:
- wymagania dot. uprawnień budowlanych kierownika budowy:
a) uprawnienia budowlane dla branży drogowej,
b) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII, ppkt 2b, 2c siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 2a, 2b, 2c, 3 siwz.
6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 1a, 2d, 2e, 4 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg lokalnych i rolniczych w gminie Fałków
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej nr 003301 T Zochcin przez wieś o dł. odc. 1.650 km
Dodano: 2016-07-12 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sadowie
Dodano: 2016-05-30 - Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów
Dodano: 2016-05-04 - Przebudowa dróg gminnych nr 385024T Oględów - Ziemblice i nr 385041T Ziemblice-Niemścice w tym: Przebudowa drogi gminnej nr 385024T Oględów - Ziemblice. Przebudowa drogi gminnej nr 385041T Ziemblice-Niemścice
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 385067 T (stary numer 003780 T) Wólka Żabna-przysiółek Smugi od km 0+000 do km 0+999
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 003807 T Czajków Północny -Wiśniowa od km 1+873 do km 2+260
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bodzentyn.
Dodano: 2016-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych kamieniem dolomitowym o frakcji 4/63mm na terenie Miasta i Gminy Połaniec wraz z wyprofilowaniem równiarką i zagęszczeniem walcem
Dodano: 2016-04-14 - Remont cząstkowy dróg gminnych po zimie na terenie miasta i gminy Połaniec
Dodano: 2016-04-14