Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej w msc. Micigózd ul. Wrzosowa, długości 300,00 mb

Gmina Piekoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 66A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3061008 , fax. 041 3062193
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
    ul. Częstochowska 66A 66A
    26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3061008, fax. 041 3062193
    REGON: 29101059900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej w msc. Micigózd ul. Wrzosowa, długości 300,00 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi dojazdowej w msc. Micigózd ul. Wrzosowa, długości 300,00 mb, w zakresie:
    1. Roboty przygotowawcze:
    a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym długości 0,3 km;
    b) nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych, demontaż płyt drogowych 16,50 x 3,0 = ca 49,50 m2;
    2. Roboty ziemne:
    a) Wykonanie koryta głęb. 0,48m - 5,20 x 16,50 x 0,48 = ca 41,184m3;
    b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 5,20 x 16,50 = ca 85,80m2;
    3. Podbudowa:
    a) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15 cm - 5,20 x 16,50 = ca 85,80m2;
    b) Podbudowa z tłucznia stabilizowanego mechanicznie gr 25 cm - 5,20 x 16,50 = ca 85,80m2;
    c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy, kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, grubość 15cm po uwałowaniu - 300,0 x 5,20 = 1560,00 m2;
    4. Nawierzchnia:
    a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa wiążąca, grubości 4 cm - 5,00 x 300,00 = 1500,00 m2;
    b) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna, grubości 4 cm - 5,00 x 300,00 = 1500,00 m2;
    5. Utwardzenie poboczy:
    a) utwardzenie poboczy mechanicznie, materiałem kamiennym grub. 10 cm po uwałowaniu (obustronnie po 0,50 m) - 300,00 x 2 x 0,50 = ca 300,00 m2.
    Roboty należy wykonać w oparciu o ogólną charakterystykę obiektu lub robót i przedmiar robót - załącznik nr 1 do siwz oraz zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi - załącznik nr 2 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
    3. Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy:
    - wymagania dot. uprawnień budowlanych kierownika budowy:
    a) uprawnienia budowlane dla branży drogowej,
    b) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w specyfikacji:
    a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    c). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    d). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności(wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Szczegółowy opis dla wykonawców:
    Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do objęcia stanowiska kierownika budowy.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    e). Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień:
    - wymagania dot. uprawnień budowlanych kierownika budowy:
    a) uprawnienia budowlane dla branży drogowej,
    b) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
    5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII, ppkt 2b, 2c siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
    Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
    3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 2a, 2b, 2c, 3 siwz.
    6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII, ppkt 1a, 2d, 2e, 4 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach