Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do pól obręb Dąbrowa o długości 1,2 km

Gmina Płoskinia ogłasza przetarg

  • Adres: 14526 Płoskinia, Płoskinia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 208 600 , fax. 0-55 620 8602
  • Data zamieszczenia: 2017-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoskinia
    Płoskinia 8
    14526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 208 600, fax. 0-55 620 8602
    REGON: 54600600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do pól obręb Dąbrowa o długości 1,2 km
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : 1. Remont drogi dojazdowej do pól obręb Dąbrowa o długości 1,2 km położonej na działce nr 221 obręb Dąbrowa, gm. Płoskinia 1) Podstawowe wielkości powierzchni; - nawierzchnia drogi wewnętrznej z betonu asfaltowego (km 0+000 - 0+170 oraz wloty skrzyżowań) - 939,8 m2, - nawierzchnia drogi wewnętrznej z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 10 cm (km 0+170 -1+200 wraz ze zjazdem) oraz nawierzchnia poboczy na odcinku 0+000 - 0+170 - 5 565,5m2 2) Zakres prac budowlanych do wykonania: - na odcinku od km 0+000 do km 0+170 projektuje się przeprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego, ułożenie podbudowy z mieszanki niezwiązanej C90/3 o grubości 10 cm, a następnie dwóch warstw z betonu asfaltowego o grubości łącznej 8 cm (4 cm AC 16W + 4 cm AC 11S). Pomiędzy warstwami należy wykonać skropienie międzywarstwowe. Na odcinku tym projektowane jest również ułożenie nawierzchni asfaltowej na dwóch wlotach skrzyżowań z drogami bocznymi. Na jednym z nich (w km 0+156,83) pod podbudową z mieszanki niezwiązanej należy wykonać warstwę mrozoochronną z pospółki. Po ułożeniu warstwy ścieralnej należy ułożyć obustronne pobocza z mieszanki niezwiązanej o szerokości 0,75 m i grubości 10 cm. Szerokość nawierzchni asfaltowej - 5,0 m. - na odcinku od km 0+170 do km 1+200 projektuje się przeprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego, a następnie ułożenie nowej warstwy z mieszanki niezwiązanej C09/3 o grubości 10 cm na szerokości 5,0 m. Na obu odcinkach spadek poprzeczny należy wykonać jako jednostronny, skierowany w stronę prawego rowu. Wartość spadku na odcinku 0+000 - 0+170 2,0%, na odcinku 0+170 - 1+200 3,0%. Spadek poprzeczny należy uzyskać poprzez odpowiednie przeprofilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni. Nie dopuszcza się uzyskania spadku poprzecznego poprzez ułożenie warstwy z mieszanki niezwiązanej C90/3 o nierównomiernej grubości. Na odcinku 0+263 - 0+283 (tj. w miejscu skrzyżowania z napowietrzną linią elektroenergetyczną) istniejącą nawierzchnię należy sprofilować do rzędnych o 10 cm niższych niż istniejące, aby po ułożeniu nowej warstwy z mieszanki niezwiązanej C90/3 nie zmniejszyć prześwitu pod linią. Na zakończeniu nawierzchni asfaltowej (zarówno na drodze, jak i na zakończeniach wlotów skrzyżowań) należy ustawić krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 aby zabezpieczyć krawędź warstw asfaltowych przed obłamywaniem. W obrębie wlotów skrzyżowań z drogami bocznymi w km 0+28,57 oraz 0+156,83 projektuje się ustawienie kompletów znaków pionowych A-7 "Ustąp pierwszeństwa" oraz D-1 "Droga z pierwszeństwem przejazdu". Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót. 2. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 3) Wykonawca uwzględnia również likwidację placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 4) Oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 5) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu elektronicznej wersji powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 8) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, dokumentacji projektowej, przedmiarze, kosztorysie ofertowym itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. 3. Zatrudnienie osób na umowę o pracę; 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666, z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót. 2) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo: a) żądać od Wykonawca przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, b) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi, c) przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, d) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), e) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), f) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922). 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia; Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi przedłożyć Zamawiającemu dokument, oświadczenie potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedmiotowych wymagań Zamawiający naliczy niżej podane kary umowne: a) 500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, b) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie w wyznaczonym terminie dokumentu, oświadczenia wykazanych w punkcie 2 potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach