Przetargi.pl
Remont drogi do ogródków działkowych wraz z robotami przygotowawczymi

Gmina Włoszczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Partyzantów 14
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3942669 w. 104 , fax. 041 3942339
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włoszczowa
    ul. Partyzantów 14 14
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3942669 w. 104, fax. 041 3942339
    REGON: 29100992300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wloszczowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi do ogródków działkowych wraz z robotami przygotowawczymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Roboty przygotowawcze - rozbiórka ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych 28,0mb wysokości 2,0m - wywiezienie gruzu z rozbiórki - wycinka 1szt. drzewa i karczowanie 3 szt. pni - budowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych (z desek pełnych) z zabetonowaniem słupków - 28,0mb, wysokość ogrodzenia 2,0m b) Roboty budowlane - roboty ziemne z transportem urobku na odległość do 5 km - 268,293 m3 - warstwa odsączająca z piasku gr 15cm - 766,55 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Na potwierdzenie w/w warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dla co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Na potwierdzenie ww. warunku wykonawca winien wykazać się posiadaniem obowiązującej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w minimalnej wysokości 100 000,00 zł, w zakresie prowadzonej działalności. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) akceptują warunki i wymagania określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych: zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru; oświadczeń w trybie art. 22 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), , polisy ubezpieczeniowej j/wyż., kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszczowa.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach