Przetargi.pl
Remont dróg wewnętrznych po wykonaniu odwodnienia drogi - ul.Malinowskiego w Lubinie

Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
  • Data zamieszczenia: 2010-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
    ul. Kilińskiego 10 10
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
    REGON: 39064753500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg wewnętrznych po wykonaniu odwodnienia drogi - ul.Malinowskiego w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres robót w branży drogowej obejmuje: a/ wykonanie odcinka drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 1 115 m2, b/ wykonanie 2 szt. studni chłonnych z kręgów fi 1500 i gł. 3m,odwodnienie liniowe o długości 3 m c/ utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej o powierzchni 800 m2, 2.Zakres robót w branży elektrycznej obejmuje: a/ posadowienie kompletnych słupów oświetleniowych z oprawami o Nr 8, 9, 10, 25, 26 i 27 (oznaczenie wg projektu budowlanego stanowiącego załącznik do SIWZ), b/ ułożenie linii kablowych do zasilania w/w/ słupów tj. odcinki od istniejącego słupa Nr 6 do słupa Nr 27, od słupa 27 do słupa 25 poprzez słup 26 oraz od istniejącego słupa Nr 7 do słupa Nr 8 i od słupa Nr 8 do słupa Nr 10 poprzez słup Nr 9;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach