Przetargi.pl
Budowa drogi 2KL i 3KL wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Bierutowską we Wrocławiu - etap I

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi 2KL i 3KL wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Bierutowską we Wrocławiu - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1) Drogi (przebudowa ul. Bierutowskiej, budowa drogi 2KL z jednostronnym chodnikiem oraz skrzyżowaniem z drogą 3KL), 2) Przebudowa sieci gazowej, 3) Budowa sieci wodociągowej (zakres MPWiK), 4) Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej (zakres MPWiK), 5) Budowa kanalizacji deszczowej, 6) Budowa oświetlenia, 7) Przebudowa sieci telekomunikacyjnych TP S.A. oraz Telefonii DIALOG S.A., 8) Ułożenie przepustu dla budowy przyszłej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Bierutowskiej z drogą 2KL, 9) Zieleń, 10) Organizacja ruchu zastępczego, 11) Organizacja ruchu docelowego, 12) Droga technologiczna na czas budowy uzbrojenia podziemnego i drogi 2KL, 13) Zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, 14) Organizacja i likwidacja zaplecza wykonawcy wraz z zasileniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości minimum 1.200.000,00 zł; 3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę w terenie miejskim ulicy co najmniej klasy L wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (minimum dwie branże spośród: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej lub oświetlenia ulicznego) oraz organizacją ruchu zastępczego i docelowego; 4. Wykonawca robót wodociągowych zrealizował siłami własnymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci wodociągowej z rur PE o średnicy minimum DN 315 mm i długości minimum 100 m; 5. Wykonawca robót kanalizacyjnych zrealizował siłami własnymi, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę sieci kanalizacyjnej z rur PE o średnicy minimum DN 160 mm i długości minimum 100 m. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej warunek 1. muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek 2. dowolny wykonawca lub wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie, warunek 3., 4. i 5. dowolny wykonawca. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego właściwego oddziału; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1.200.000,00 zł na realizację przedmiotowego zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli bank nie wskaże w dokumencie nazwy przedmiotowego zamówienia, to wykonawca powinien dołączyć do oferty oświadczenie (na dokumencie wydanym przez bank lub oddzielnie), w którym potwierdzi wysokość posiadanych środków na realizację przedmiotowego zamówienia; 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących budowę lub przebudowę w terenie miejskim ulicy klasy co najmniej L wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (minimum dwie branże spośród: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej lub oświetlenia ulicznego) oraz organizacją ruchu zastępczego i docelowego, a także dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 9. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących budowę lub przebudowę sieci wodociągowej z rur PE o średnicy minimum DN 315 mm i długości minimum 100 m, a także dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 10. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących budowę lub przebudowę sieci kanalizacyjnej z rur PE o średnicy minimum DN 160 mm i długości minimum 100 m, a także dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 11. Uprawnienia budowlane oraz aktualny dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy; 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w pkt 14 Formularza oferty wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (w przypadku, gdy ta osoba będzie udostępniona przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach