Powiat Sieradzki ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, Pl. Wojewódzki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 822 05 01 wewn. 304, , fax. 43 822 78 61
- Data zamieszczenia: 2020-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sieradzki
Pl. Wojewódzki 3
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 43 822 05 01 wewn. 304, , fax. 43 822 78 61
REGON: 73093478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsieradz.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg wewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa w Sieradzu, przy ul Warneńczyka 1 – Etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg wewnętrznych nieruchomości Skarbu Państwa przy ul. Warneńczyka 1 w Sieradzu -Etap III. ZAKRES ROBÓT - wytyczenie geodezyjne osi trasy - roboty przygotowawcze - roboty ziemne, - krawężniki i obrzeża - nawierzchnia z kostki brukowej - wykonanie bramy wjazdowej - oznakowanie pionowe. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w swoim zakresie kostkę brukową w ilości 452,50 m2. Pozostałą ilość kostki tj. 230,86 m2 - Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w swojej ofercie zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł. (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). II. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). III. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. IV. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 42 1020 4564 0000 5002 0011 0502. V. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. VI. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. VII. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy. VIII. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W jednym opakowaniu wraz z ofertą, winny być złożone oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 8 oraz : 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3.dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta Łowicza - o długości łącznej 93,00 km
Dodano: 2024-02-19 - Wykonywanie w 2024 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2023-11-30 - Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi – ul. Przybyszewskiego na odcinku od ronda Sybiraków do Augustów – (jezdnia płd.) oraz od ul. Augustów do ul. Książąt Polskich
Dodano: 2023-10-05 - Remont dojazdu pożarowego nr 2 nr inwentarzowy 220/00443 "Trakt Łowicki"
Dodano: 2023-08-10 - Wykonanie remontu drogi w miejscowości Mnichów na terenie Gminy Sieradz
Dodano: 2022-10-07 - Wykonanie remontu drogi w miejscowości Sucha na terenie Gminy Sieradz
Dodano: 2022-10-07 - „Bieżące utrzymanie dróg gruntowych Gminy Uniejów”
Dodano: 2022-08-01 - Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2021-02-24 - Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2020-12-21 - Konserwacja drogi wewnętrznej w Czestkowie F dz. nr 119,225/10,385
Dodano: 2020-10-12