Przetargi.pl
Wykonanie remontu drogi w miejscowości Sucha na terenie Gminy Sieradz

GMINA SIERADZ ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438275550 , fax. 438223201
  • Data zamieszczenia: 2022-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SIERADZ
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 438275550, fax. 438223201
    REGON: 730934520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu drogi w miejscowości Sucha na terenie Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Sucha na odcinku od km 0+000, tj. od skrzyżowania z drogą gminną Sucha – Kamionaczyk, do km 0+580, tj. do końca miejscowości Sucha (działki nr 183 i 231 obręb Sucha). 2) Dane ogólne- klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa,- prędkość miarodajna - 30km/godz.- obciążenie ruchem - nie określa się,- szerokość jezdni – 3,50 m,- szerokość poboczy – 0,75 – 1,25 m utwardzone- długość odcinka - 580m3) Remont drogi będzie polegał w szczególności na: - odtworzeniu osi jezdni drogi istniejącej w terenie z jednoczesnym wyznaczeniem granicy pasa drogowego ze względu na jego zróżnicowany przebieg, - rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej na zjeździe z drogi gminnej wraz z oczyszczeniem mechanicznym,- wyplantowaniu istniejącej nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem w celu poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej,- wykonaniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-32mm, przy średniej grubości 11 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+420 oraz 15 cm na odcinku od km 0+420 do km 0+580,- skropieniu krawędzi podbudowy na szerokości 0,50 m emulsją asfaltową,- ułożeniu na całym odcinku warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego,- utwardzeniu istniejących poboczy mieszanką pospółki żwirowej przy średniej grubości warstwy 15 cm,- wyregulowaniu zasuw zaworów wodociągowych do poziomu utwardzonych poboczy,- wymianie istniejącego oznakowania pionowego z ustawieniem znaków B-33 ograniczających prędkość na projektowanym odcinku.4) Przed przystąpieniem do robót należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem skrzynki zasuw zaworów wodociągowych. Roboty w promieniu 1,50 od tych urządzeń należy prowadzić ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.6) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.7) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,- czynności związane z robotami w zakresie poboczy, - czynności związane z robotami w zakresie nawierzchni drogi, (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach