Przetargi.pl
Remont dróg wewnętrznych gminnych Gminy Przytoczna w miejscowości Wierzbno

Gmina Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 0-95 7494311
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
    ul. Rokitniańska 4 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7494310, fax. 0-95 7494311
    REGON: 21096682300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg wewnętrznych gminnych Gminy Przytoczna w miejscowości Wierzbno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg gminnych który będzie prowadzone na drogach wewnętrznych miejscowości Wierzbno, w granicach pasa drogowego drogi dojazdowej od drogi krajowej 24 do osiedla bloków mieszkalnych o długości 362m i szerokości 5, 0 m , i ulicy wewnętrznej wzdłuż osiedla bloków o długości 223,5 m szerokości od 4,0 m do 5,5 m, oraz skrzyżowanie tych ulic o powierzchni 224 m2 . Drogi te aktualnie utwardzone są destruktem ( rumoszem) bitumicznym. Z uwagi na znaczne ubytki destruktu konieczne jest przeprowadzenie remontu nawierzchni dróg. Z uwagi na dobre zespolenie destruktu doskonale spełni on rolę podbudowy drogi, dlatego remont ogranicza się do wykonania wyrównania i uzupełnienia ubytków podbudowy i wykonania warstwy ścieralnej o grubości po zagęszczeni 5cm. Dla zabezpieczenia jezdni przewidziano utwardzenie wszystkich zjazdów do osiedla i domków jednorodzinnych. Roboty będą prowadzone w granicach pasa drogowego drogi wewnętrznej gminnej, i będą obejmowały: pokrycie istniejącej nawierzchni wykonanej z destruktu (rumoszu) asfaltowego nakładką asfaltową warstwy ścieralnej. Szczegółowy zakres obejmuje: - oczyszczenie nawierzchni z piasku i namułów, profilowanie i uzupełnienie braków w istniejącej podbudowie wykonanej z destruktu asfaltowego, destruktem asfaltowym lub kruszywem mineralnym łamanym 0/31,5 mm śr, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsja asfaltową, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5cm, po zagęszczeniu. Zakres prac na zjazdach obejmuje: - mechaniczne wykonanie koryta pod jezdnie gł. 25 cm wraz z mechanicznym wyprofilowaniem i zagęszczeniem, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie 0/31,5 mm warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltowa, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralnej bitumicznej 0/22,8 mm z asfaltu 50/70 o grubości warstwy po zgęszczeniu 7 cm. Z uwagi na podniesienie w wyniku tych prac poziomu jezdni przewidziano na całej długości dróg uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną gruntowa zagęszczaną mechanicznie grubości 10 cm i szerokości 1,5 m z każdej strony. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art.. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej roboty podobne, co do rodzaju i zakresu rzeczowego ( nie mniejsze) niniejszego zamówienia. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; posiadają uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót drogowych, 4) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zakresu zamówienia, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót drogowych. 2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w punkcie 1 ust. 2- 5 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji: Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.1 wypełniony formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 1.2 formularz cenowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 1.5 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich lat robót budowlanych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 1.6 Wykaz osób, będących uczestnikami w wykonywaniu zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 1.7 Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (podwykonawców) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 1.8 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót drogowych. 1.9 Zaakceptowany poprzez zaparafowanie projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII, niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII punkt 1.3 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy członek konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentacji go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VII punkt 1.2 i 1.7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji robót drogowych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach