Przetargi.pl
Budowa wewnętrznej drogi dojazdowej wraz z placem manewrowo-parkingowym przy budynku Sali wiejskiej w Osowej Sieni gm. Wschowa

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 5402426
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1 1
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. (065) 5402426
    REGON: 00052678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wewnętrznej drogi dojazdowej wraz z placem manewrowo-parkingowym przy budynku Sali wiejskiej w Osowej Sieni gm. Wschowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: a) odtworzenie trasy w terenie, b) rozebranie krawężników betonowych z wywozem urobku poza teren budowy, c) wykonanie mechanicznie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje drogi dojazdowej, placu manewrowo-parkingowego oraz zjazdów do posesji, d) ułożenie rur osłonowych typu Arot na kablach telekomunikacyjnych, pod jezdnia i pod zjazdami do posesji, e) regulacja pionowa urządzeń naziemnych, f) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne drogi dojazdowej, placu manewrowo-parkingowego oraz zjazdów do posesji, g) wykonanie wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, h) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie, i) ustawienie krawężnika betonowego wibroprasowanego 15x30cm na ławie betonowej z oporem, j) ustawienie obrzeża betonowego wibroprasowanego 8x30cm na ławie betonowej z oporem, k) ułożenie ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej o kształcie typu HOLLAND na ławie betonowej, l) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr.8 cm, w kolorze szarym, o kształcie typu DOMINO, na podsypce cementowo-piaskowej, m) plantowanie poboczy i zieleńców, n) humusowanie warstwą gr. 10 cm z obsianiem nasionami traw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 3. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: 4.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 250000.00 zł . 4.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i należący do Izby Inżynierów Budownictwa. - minimum 10 wykwalifikowanych pracowników fizycznych, gwarantujących terminowe i profesjonalne wykonanie robót przewidzianych w zamówieniu. 4.3. Posiadają minimum po 1 szt. n/w sprawnego technicznie sprzętu: -koparko-spycharka -równiarka samojezdna 100kM -walec statyczny samojezdny 6Mg -zagęszczarka wibrac spalin 70-90 m3/h -ubijak spalinowy 200 kg -samochód wywrotka do 5 Mg -samochód skrzyniowy do 5Mg -wibrator powierzchniowy 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5.1. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000.00 zł. 5.2. Dysponują środkami finansowymi w wysokości umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia - nie niższej niż 200000.00 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.1.koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2.2.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2.3.upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami , o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej; 2.4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; W przypadku spółki jawnej wraz z ofertą należy przedłożyć zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach przez spółkę oraz odrębnie przez wspólników spółki jawnej. 2.5.aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: 3.1.wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( protokoły końcowego odbioru robót) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z treści załączonych do oferty dokumentów potwierdzających wykonanie robót winien wynikać rodzaj wykonanych robót, ich zakres oraz wartość. 3.2.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca . 3.3.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; 3.4.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie opisanym w Specyfikacji. 3.5.informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 4.2.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach