Przetargi.pl
Remont dróg w miejscowościach Kolonia Grądy i Okręglica na terenie Gminy Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg w miejscowościach Kolonia Grądy i Okręglica na terenie Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Zamówienie, którego przedmiotem jest remont dróg w miejscowościach Kolonia Grądy i Okręglica na terenie Gminy Sieradz realizowane będzie w następujących częściach: a)Zadanie Nr 1 – remont drogi w miejscowości Kolonia Grądy b)Zadanie Nr 2 – remont drogi w miejscowości Okręglica 2)Przedmiot zamówienia: a)Zadanie Nr 1 – remont drogi w miejscowości Kolonia Grądy Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Kolonia Grądy (dz. nr 149 i 150 obręb Kolonia Grądy), na odcinku od km 0+000, tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi gminnej Grądy – Kamionaczyk, do km 0+350, tj. do końca działki nr 107 strona lewa Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -prędkość miarodajna – 40 km/godz., -obciążenie ruchem - nie określa się, -szerokość jezdni 4,00 m, -szerokość poboczy – 1,50 m, -długość odcinka – 350 m. Remont odcinka drogi wewnętrznej dojazdowej będzie polegał, w szczególności, na wykonaniu następujących robót: -wytyczeniu osi istniejącej jezdni drogi, ze względu na wątpliwy w terenie przebieg pasa drogowego, szczególnie na odcinku od km 0+166 do km 0+350 należy przed rozpoczęciem robót określić jego granice, -ułożeniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej grubości średnio 6cm z mieszanki tłucznia kamiennego 0 - 32 na odcinku od km 0+000 do km 0+166, -wykonaniu koryta głębokości 14 cm wraz z jego plantowaniem na odcinku od km 0+166 do km 0+350, -wykonaniu warstwy wzmacniającej grubości 18 cm z mieszanki tłucznia kamiennego 0 – 63 mm na odcinku od km 0+166 do km 0+350, -skropieniu krawędzi podbudowy emulsją asfaltową kationową na szerokości 0,50 m, -ułożeniu na całym odcinku warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 5cm, -wykonaniu poboczy z mieszanki żwirowej przy średniej grubości 8cm, -podniesieniu do poziomu wykonanej jezdni i poboczy zasuw zaworów wodociągowych, -przebudowie hydrantu stojakowego na podziemny, -ustawieniu niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu oznakowania pionowego. b)Zadanie Nr 2 – remont drogi w miejscowości Okręglica Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Okręglica (działki nr 134,160 i 115 obręb Okręglica), na odcinku od km 0+000, tj. od krawędzi jezdni bitumicznej drogi powiatowej nr 1726E Sokołów – Okręglica, do km 0+332, tj. do skrzyżowania z drogą wewnętrzną dojazdową - działka nr 160. Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -prędkość miarodajna - 30km/godz. -obciążenie ruchem - nie określa się, -szerokość jezdni – 3,00 m, -szerokość poboczy – 0,30 m, -długość odcinka – 332,00 m. Wykonanie remontu odcinka drogi będzie polegało, w szczególności, na wykonaniu następujących robót: -wytyczeniu osi drogi w terenie w nawiązaniu do wytyczonego pasa drogowego, -plantowaniu istniejącej nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem w celu uzyskania odpowiednich spadków poprzecznych i poprawy równości podłużnej, -ułożeniu rur osłonowych fi 110mm w miejscu kolizji z projektowaną nawierzchnią bitumiczną, -wykonaniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej o średniej grubości 15cm z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-32mm, -skropieniu krawędzi podbudowy na szerokości 0,50m emulsją asfaltową, -ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego, -uzupełnieniu poboczy istniejących pospółką żwirową przy średniej grubości warstwy 14cm, -wyregulowaniu skrzynek zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanych poboczy, -ustawieniu oznakowania pionowego niezbędnego dla bezpieczeństwa ruchu. 3)Przed przystąpieniem do robót należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej oraz zawory wodociągowe. Roboty w promieniu 1,5 m od tych urządzeń należy wykonywać ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki Nr 10,11,12 do SIWZ. 5)Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 6)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawionych na podstawie protokołów odbiorów częściowych za zakończone i odebrane etapy robót i protokołu końcowego zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. 7)a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, -roboty związane z przebudową nawierzchni (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót). b)Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią pkt 8 Załącznika Nr 1 do SIWZ. c)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, -przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d)Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych przed terminem realizacji zamówienia będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczenia, bądź przedstawienie oświadczenia niekompletnego, nie obejmującego wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. e)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: -oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; -poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; f)Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku Nr 2 do SIWZ – wzór umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 8 a) czynności i może być podstawą do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie Nr 1 i 2 - Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z przedmiarem i załącznikiem Nr 13 do SIWZ – kosztorys ofertowy, 2)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 3)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach