Gmina Sieradz ogłasza przetarg
- Adres: 98200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
ul. Armii Krajowej 5
98200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
REGON: 73093452000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg w miejscowościach Charłupia Mała i Dzierlin na terenie Gminy Sieradz - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zamówienie, którego przedmiotem jest remont dróg w miejscowościach Charłupia Mała i Dzierlin na terenie Gminy Sieradz realizowane będzie w następujących częściach: a)Zadanie Nr 1 – remont drogi w miejscowości Charłupia Mała b)Zadanie Nr 2 - remont drogi w miejscowości Dzierlin 2)Przedmiot zamówienia: a)Zadanie Nr 1 – remont drogi w miejscowości Charłupia Mała Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Charłupia Mała, ul. Wójtowska na długości 235m (działki nr 1 i 77 obręb Charłupia Mała) Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -obciążenie ruchem - nie określa się, -prędkość miarodajna - nie określa się, -szerokość jezdni – 3,00 m, -szerokość poboczy — 0,50 – 1,25, -długość odcinków — 235 m. Remont drogi będzie polegał, w szczególności, na wykonaniu następujących robót: -odtworzeniu istniejącej osi drogi, -wyplantowaniu wraz z zagęszczeniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej na odcinku PT1 - KT1], celem uzyskania spadku poprzecznego i poprawy równości podłużnej, -wzmocnieniu istniejącej nawierzchni tłuczniowo - żwirowej na odcinku PT2-KT2 warstwą mieszanki tłucznia kamiennego, -skropieniu krawędzi podbudowy na szerokości 0,50m emulsją asfaltową kationową, -ułożeniu warstwy ścieralnej grubości 5 cm z betonu asfaltowego, -uzupełnieniu poboczy ziemnych mieszanką żwirową, -ustawieniu oznakowania pionowego, -regulacja wysokości istniejących zasuw zaworów wodociągowych do poziomu wykonanej nawierzchni, -regulacja wysokościowa studni rewizyjnych do poziomu wykonanej nawierzchni. b)Zadanie Nr 2 – remont drogi w miejscowości Dzierlin Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Dzierlin na odcinku od km 0+000 tj. od istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej, do km 0+466 tj. do krawędzi jezdni drogi gminnej Charłupia Mała - Kościerzyn (ul. Kościerzyńska), (działki nr 91 obręb Dzierlin i 1 obręb Charłupia Mała). Dane ogólne: -klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa, -obciążenie ruchem - nie określa się, -prędkość miarodajna - 40km/godz. -szerokość jezdni – 4,00m, -szerokość poboczy – 0,50 – 1,50, -długość odcinka — 466m. Remont odcinka drogi będzie polegał na wykonaniu, w szczególności, następujących robót: -odtworzeniu linii pasa drogowego po stronie prawej drogi, -odtworzeniu osi jezdni istniejącej, -plantowaniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej w celu poprawy równości podłużnej oraz likwidacji lokalnych zagłębień, -ułożeniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki tłucznia kamiennego, -skropieniu krawędzi podbudowy na szerokości 0,50m emulsją asfaltową, -ułożeniu warstwy ścieralnej o grubości 5cm z betonu asfaltowego, -uzupełnieniu istniejących poboczy ziemnych pospółką żwirową, -wyregulowaniu istniejących zasuw zaworów wodociągowych do poziomu poboczy, -ustawieniu nowego oznakowania pionowego. 3)Przed przystąpieniem do robót związanych z remontem dróg należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej, studnie kanalizacji sanitarnej oraz zawory wodociągowe. Roboty w promieniu 1,5 m od tych urządzeń należy wykonywać ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, przedmiary i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki Nr 10,11,12 do SIWZ. 5)Kod według Wspólnego Słownika Zamówień: a)Zadanie Nr 1 – 45.23.31.41-9 b)Zadanie Nr 2 – 45.23.31.20-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: a)Zadanie Nr 1- 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) b)Zadanie Nr 2 - 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie Nr 1 Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zadanie Nr 2 Zamawiający nie stawia warunków w zakresie spełniania warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca dołącza do oferty: 1)kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z przedmiarami i załącznikiem Nr 13 do SIWZ, 2)kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, 3)dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, 4)oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – załącznik Nr 9 do SIWZ. 2. Inne oświadczenia i dokumenty: 1)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik Nr 8 należy wypełnić odrębnie dla każdego Zadania). 2)Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.3 ppkt 3 – 5. 3)Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2024 r.”
Dodano: 2024-05-09 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta Łowicza - o długości łącznej 93,00 km
Dodano: 2024-02-19 - Wykonywanie w 2024 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2023-11-30 - Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi – ul. Przybyszewskiego na odcinku od ronda Sybiraków do Augustów – (jezdnia płd.) oraz od ul. Augustów do ul. Książąt Polskich
Dodano: 2023-10-05 - Remont dojazdu pożarowego nr 2 nr inwentarzowy 220/00443 "Trakt Łowicki"
Dodano: 2023-08-10 - Wykonanie remontu drogi w miejscowości Mnichów na terenie Gminy Sieradz
Dodano: 2022-10-07 - Wykonanie remontu drogi w miejscowości Sucha na terenie Gminy Sieradz
Dodano: 2022-10-07 - „Bieżące utrzymanie dróg gruntowych Gminy Uniejów”
Dodano: 2022-08-01 - Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2021-02-24 - Wykonywanie bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
Dodano: 2020-12-21