Przetargi.pl
Remont dróg w Gminie Jarocin: Jeże-Golce, Mostki Bukowa - Mostki Sokale, Domostawa - Maklaki”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 37-405 Jarocin,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8713141 wew. 28
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    37-405 Jarocin, woj. podkarpackie
    tel. 015 8713141 wew. 28
    REGON: 53604800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg w Gminie Jarocin: Jeże-Golce, Mostki Bukowa - Mostki Sokale, Domostawa - Maklaki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg w Gminie Jarocin: Jeże-Golce, Mostki Bukowa - Mostki Sokale, Domostawa - Maklaki” 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 3. część 1 zamówienia – Remont drogi w Gminie Jarocin: Jeże – Golce 3.1 Branża Drogowa 3.1.2. Roboty przygotowawcze a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) b) Karczowanie zagajników i krzaków z poszycia wraz z wywiezieniem i spaleniem pozostałości w ilości 1000 szt./ha 3.1.3. Roboty ziemne a) Wykonanie nasypów mechanicznie z gr. kat. 1-4 z transportem urobku 6-15 km 3.1.4. Podbudowy a) Wykonanie warstwy podbudowy na poszerzeniach z kruszywa o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm grubości średnio 20 cm 1652,00m x 1,00m + 42,00 m² + 33,00 m²( skrzyżowania + mijanka) = 1727,00 m² b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie w gr. kat. 3-4 1652,00 m x 5,00 m = 8260,00 m² c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0 – 31,5 mm śr. Grubości 10 cm po zagęszczeniu. 1652,00 m x 3,90 m + 42,00 m² + 33,00 m² ( skrzyżowanie + mijanka) = 6 517,80 m² 3.1.5. Nawierzchnie a) Wykonanie warstwy wiążącej z BA AC16W śr. Gr. 4 cm (100 kg/m²). 1652,00 m x 3,70 m = 6 112,40 m² ; 6 112,40 m² + 42,00 m² + 33,00 m²( skrzyżowanie + mijanka) = 6 187,40 m² b) Wykonanie warstwy ścieralnej z BA AC11S o grubości 3 cm. 1652,00 m X 3,50 m = 5 782,00 m² ; 5 782,00 m² + 42,00 m² + 33,00 m² ( skrzyżowanie + mijanka) = 5 857,00 m² 3.1.6. Roboty wykończeniowe a) Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym śr.gr. 17 cm b) Uzupełnienie poboczy gruntem śr. Gr. 17 cm śr. Szer. 0,30 m ( opaska gruntowa) 1652,00 – 289,00m = 1363,00 m ; 1363,00m x 0,30 m x 2 = 817,80 m² c) Odtworzenie istniejących rowów ( usunięcie namułu) 3.1.7. Odwodnienia a) Wykonanie murków czołowych na przepuście o śr. 40 cm 3.1.8. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) Wykonanie oznakowania pionowego wraz z montażem słupka i tarczy znaku 4. część 2 zamówienia – Remont drogi w Gminie Jarocin: Mostki – Bukowa – Mostki Sokale 4.1. Branża Drogowa 4.1.2 roboty przygotowawcze a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) b) Zebranie humusu z zawyżonych poboczy na szerokość 0,75 m po obu stronach drogi i wywiezienie urobku do 5 km. c) Karczowanie zagajników i krzaków z poszycia wraz z wywiezieniem i spalaniem pozostałości w ilości 1000 szt./ha 4.1.3. roboty ziemne a) Wykonanie nasypów mechanicznie z gr. kat. 1-4 z transportem urobku 6-15 km 4.1.3. Odwodnienie korpusu drogowego a) Wykonanie ścianek czołowych prostych żelbetowych na przepuście o śr. 50 cm b) Regulacja studni kanalizacji sanitarnej 4.1.4. Podbudowy a) wykonanie koryta pod remont skrzyżowania gł. 30 cm b) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm, kruszywo 0-63 mm (na remoncie skrzyżowania) 4.1.5. nawierzchnie a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca AC16W gr. 4 cm. 86,00 m x 5,00 m = 430,00 m² ; 585,00 m x 4,50 m =2 632,50 m² skrzyżowanie 12 m² 430 m² + 632,50 m² + 12 m² = 3 074,50 m² b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 3 cm . 86,00 m x 5,00 m = 430,00 m² ; 585,00 m x 4,50 m = 2 632,50 m² skrzyżowanie 12 m² 430 m² + 2 632,50 m² + 12 m² = 3 074,50 m² c) ułożenie siatki wzmacniającej nasączonej asfaltem w miejscach spękań d) wykonanie nawierzchni z materiału kamiennego gr. 12 cm na zjazdach 4.1.6. roboty wykończeniowe a) uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym o śr. Gr. 7 cm szer. Śr. 60 cm b) odtworzenie istniejących rowów (usunięcie namułu) 4.1.7. elementy ulic a) regulacja wysokości kostki brukowej betonowej polegającej na rozebraniu nawierzchni i podniesieniu dopasowując wysokość do krawędzi nawierzchni jezdni. 5. część 3 zamówienia – Remont drogi w Gminie Jarocin: Domostawa - Maklaki 5.1. Branża Drogowa 5.1.2 roboty przygotowawcze d) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) e) Zebranie humusu z zawyżonych poboczy na szerokość 0,75 m po obu stronach drogi i wywiezienie urobku do 5 km. 5.1.3. Odwodnienie korpusu drogowego a) Regulacja studni kanalizacji sanitarnej 5.1.4. Podbudowy c) wykonanie koryta pod zjazdami gł. 10 cm. (zjazdy 13 szt. x 12 m² = 156m²) d) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, kruszywo 0-31,5 mm (na zjazdach) e) wykonanie koryta na skrzyżowaniu gł. 30 cm. f) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm, kruszywo 0-63 mm. (na skrzyżowaniu) 5.1.5. nawierzchnie a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca AC16W gr. 4 cm. 957,00 m x 4,00 m = 3 828,00 m² + 24 m²( skrzyżowanie) = 3 852,00 m² b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 3 cm . ( km 0+000 do km 0+957) 957,00 m x 4,0 m = 3 828,00 m² + 24m² (skrzyżowanie) = 3 852,00m² c) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S warstwa ścieralna gr. w-wy 7 cm ( zjazdy 13 szt. x 12 m² = 156 m²) 5.1.6. roboty wykończeniowe c) uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym o śr. Gr. 7 cm szer. Śr. 2 x 0,60 m 6. Zakres zamówienia obejmuje również: - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, - usuwanie śmieci, zbędnych materiałów, utylizację odpadów budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji ) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - wykonanie niezbędnych prób i badań - obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7.Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ, - projekty zagospodarowania terenu - załącznik nr 11 do SIWZ, - opis techniczny – załącznik nr 12 do SIWZ - wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 8.Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji , jeżeli w toku wykonywania robót okaże się dokumentacja projektowa zawiera wady , których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy a, których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami . W takim wypadku , przy udziale projektanta i Inspektora Nadzoru strony ustalą zakres robót zaniechanych , dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 9.Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 10.Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych. 11. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, BHP, przeciwpożarowymi, aktualną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz na warunkach określonych w projekcie załączonej umowie. 12.Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 1.1. Dla części 1 zamówienia: 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100). 1.2. Dla części 2 zamówienia: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 1.3. Dla części 3 zamówienia: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu; a) Pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu O/Nisko: 55 9434 1025 2006 1691 5102 0009 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na wykonanie zadania pn.: „Remont dróg w Gminie Jarocin: Jeże-Golce, Mostki Bukowa - Mostki Sokale, Domostawa - Maklaki” 3. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 4. Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert –termin związania ofertą. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 24.09.2019r do godz.11.00 7. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni od wezwania , przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie : - spełniania warunków udziału w postepowaniu - braku podstaw do wykluczenia - potwierdzeniu spełnienia warunków przedmiotowych Oświadczenia o których mowa powyżej należy złożyć na wzorach załącznikach do SIWZ , w tym załącznik nr 2 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu , załącznik nr 3 w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania . W przypadku gdy Wykonawca , powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów bezpłatnych w ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej , Wykonawca powinien wskazać te bazy danych , aby Zamawiający mógł zapoznać się z tymi dokumentami. W przypadku gdy Wykonawca , powołuje się na dokumenty podmiotowe , będące w posiadaniu zamawiającego , Wykonawca winien wnioskować aby, Zamawiający uwzględnił te dokumenty. Zamawiający zastrzega , że na każdym etapie postepowania o udzielenie zamówienia może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust 2f ustawy Pzp do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających , jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach