Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Radymno.

Gmina Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6282419, 628138, 6281367 , fax. 166 282 419
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radymno
    ul. Lwowska 38
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    tel. 016 6282419, 628138, 6281367, fax. 166 282 419
    REGON: 65090053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl`

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Radymno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową czterech odcinków dróg w 3 miejscowościach położonych na terenie Gminy Radymno (Skołoszów, Łazy, Młyny). Roboty o charakterze ciągłym, które będą trwały w miejscowości Łazy i Młyny w okresie od podpisania umowy do 29.11.2019 r., oraz w miejscowości Skołoszów od podpisania umowy do 10.05.2020 r. W ramach postępowania należy wykonać: Zadanie nr 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 111705R Skołoszów Tory – Młyn – SP1 ul. Pogodna km 0+020-0+305 i ul. Strażacka km 0+776-1+420 poprzez wykonanie poszerzenia, budowę chodnika i nawierzchni bitumicznej w m. Skołoszów. Zamierzeniem inwestycyjnym objęty jest odcinek drogi o długości 0.929 km. Droga gminna na wskazanym wyżej odcinku usytuowana jest w pasie drogowym, którego szerokość jest zmienna i wynosi od 6.5 m do 15 m. W istniejącym pasie drogowym usytuowana jest nawierzchnia z kruszywa łamanego o szerokości 3.0-5.0 m. Wzdłuż przebudowywanej drogi znajduje się zabudowa jednorodzinna. Ogólny zakres robót obejmuje: wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni wykonanie warstwy profilowej z masy mineralno- asfaltowej szer. 4.0 m wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej szer. 4.0 m grub. 4 cm wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0.75 m wykonanie mijanki - wykonanie zjazdów na drogi boczne - wykonanie zjazdów do gospodarstw - wykonanie chodnika Zadanie nr 2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 111703R Łazy – Zagrody poprzez wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej w km 1+645-2+570 w m. Łazy. Zamierzeniem inwestycyjnym objęty jest odcinek drogi o długości 0.925 km. Droga gminna na ww. odcinku usytuowana jest w pasie drogowym, którego szerokość jest zmienna i wynosi od 15 m do 17 m. W istniejącym pasie drogowym usytuowana jest nawierzchnia z kruszywa łamanego o szerokości 4.0-5.0 m. Wzdłuż przebudowywanej drogi znajduje się zabudowa jednorodzinna wyłącznie na początku i końca odcinka, pozostały odcinek przebiega przez tereny rolnicze. W przekroju podłużnym droga posiada płaski przebieg ze spadkiem podłużnym w kierunku zabudowań, z dwukierunkowym spadkiem poprzecznym. Ogólny zakres robót obejmuje: wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31. 5 mm szer. 5.0 m grub. 10 cm wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej szer. 3.6 m grub. 4 cm wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej szer. 3.5 m grub. 4 cm wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0.75 m wykonanie mijanki wykonanie zjazdów na drogi boczne Zadanie nr 3. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 111703R Łazy – Zagrody poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w km 0+470-1+645 w m. Łazy. Zamierzeniem inwestycyjnym objęty jest odcinek drogi o długości 1.175 km. Droga gminna na ww. odcinku usytuowana jest w pasie drogowym, którego szerokość jest zmienna i wynosi od 15 m do 17 m. W istniejącym pasie drogowym usytuowana jest nawierzchnia bitumiczna o szerokości 3.50 m. Wzdłuż remontowanej drogi znajduje się zabudowa jednorodzinna. Ogólny zakres robót obejmuje: wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31.5 mm wykonanie warstwy profilowej z masy mineralno- asfaltowej szer. 3.6 m wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej szer. 3.5 m grub. 4 cm wyrównanie poboczy kruszywa łamanego szer. 0.75 m wymiana przepustów pod zjazdami na drogi boczne wykonanie zjazdów na drogi boczne Zadanie nr 4. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 111727 R Młyny - Podolszyna poprzez wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej w km 0+012-0+922 w m. Młyny. Zamierzeniem inwestycyjnym objęty jest odcinek drogi o długości 0.910 km. Droga gminna na ww. odcinku usytuowana jest w pasie drogowym, którego szerokość jest zmienna i wynosi od 11 m do 15 m. W istniejącym pasie drogowym usytuowana jest nawierzchnia bitumiczna o szerokości 3.00 m. Wzdłuż przebudowywanej drogi znajduje się zabudowa jednorodzinna wyłącznie na początku i końcu odcinka, pozostały odcinek przebiega przez tereny rolnicze. W przekroju podłużnym droga posiada płaski przebieg ze spadkiem podłużnym jednostronnym zgodnym z kilometrażem i jednokierunkowym spadkiem poprzecznym. Ogólny zakres robót obejmuje: wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej szer. 3.6 m grub. 4 cm wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej szer. 3.5 m grub. 4 cm wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0.75 m wykonanie mijanki wykonanie zjazdów na drogi boczne wykonanie zjazdów do gospodarstw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego odcinka drogi określają: - Kosztorysy ofertowe scalone – załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 do SIWZ. - Opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określają załączniki nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4 do SIWZ. - Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót stanowią załączniki nr 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 35 000.00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Brak wymaganego wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w BS Radymno nr 54 9107 0007 2001 0002 7052 0010. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.9.2019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w Biurze podawczym na parterze Urzędu Gminy Radymno w Radymnie przy ul. Lwowskiej 38 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innego podmiotu do udostępniania wykonawcy swoich zasobów przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach