Gmina Jordanów ogłasza przetarg
- Adres: 34240 Jordanów, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 693 510 , fax. 182 693 526
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
ul. Rynek 2
34240 Jordanów, woj. małopolskie
tel. 182 693 510, fax. 182 693 526
REGON: 49189225100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg rolnych w miejscowościach - Osielec droga Słoninowa, Toporzysko droga Dzielna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont dróg rolnych w miejscowościach – Osielec droga „Słoninowa”, Toporzysko droga „Dzielna””. 2. Zakres robót: Roboty budowlane polegające na remoncie dróg rolnych prowadzone będą na niżej wymienionych odcinkach dróg gminnych: - Osielec droga „Słoninowa” o długości 320 m Zakres prac obejmuje min. roboty ziemne, wymiana przepustów pod zjazdami, wymiana przepustu fi 400 mm – przepust z rur karbowanych PVC 6m,, ułożenie korytek, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami, - Toporzysko droga „Dzielna” o długości 140 m Zakres prac obejmuje min. roboty ziemne, ułożenie korytek, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową i grysami. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (zał. 8), STWIOR (zał. 9) stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wykonawca może wnieś wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem Remont dróg rolnych 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty (może być również w oddzielnej kopercie) 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Zasady zwrotu wadium oraz jego utracie określa art. 46 ust. 1-5 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ, kosztorys ofertowy, Pełnomocnictwo jeśli dotyczy, Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy - wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ, dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja obszarów miejskich realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi dojazdowej oraz podwórka przy budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, Al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie
Dodano: 2024-05-21 - Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno–zabawowo–edukacyjnej „miasteczko ruchu drogowego” przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
Dodano: 2024-05-07 - Wymiana nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym w Skrzyszowie
Dodano: 2024-04-04 - „Przebudowa boiska do gry w piłkę ręczną na terenie ZSPiP w miejscowości Filipowice w gm. Zakliczyn”
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja placu zabaw w Odporyszowie
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1424K Bochnia – Uście Solne – Barczków w miejscowościach Krzeczów i Słomka w km 2+544,53 – 3+155
Dodano: 2024-02-05 - Poprawa bezpieczeństwa i komunikacji drogowej na terenie Gminy Dobczyce.
Dodano: 2023-10-16 - Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Skrzyszów
Dodano: 2023-07-31 - Przebudowa drogi wewnętrznej w km od 0+000 do km 0+073,20 (sięgacz w km 0+000 do km 0+023,90) w miejscowości Liszki, Gmina Liszki.
Dodano: 2023-07-14