Przetargi.pl
Remont dróg rolnych w miejscowości Toporzysko: droga rolna "Dzielna"

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34240 Jordanów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 693 510 , fax. 182 693 526
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    ul. Rynek 2
    34240 Jordanów, woj. małopolskie
    tel. 182 693 510, fax. 182 693 526
    REGON: 49189225100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg rolnych w miejscowości Toporzysko: droga rolna "Dzielna"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont dróg rolnych w miejscowości Toporzysko: droga rolna „Dzielna”. 2. W niniejszym przedsięwzięciu przewidziano do realizacji: Remont drogi w miejscowości Toporzysko: droga rolna „Dzielna” o długości 300 m. Zakres zamówienia obejmuje min.: wykonanie robót ziemnych w celu poszerzenia istniejącej drogi do szerokości 3,0 m, wymianę uszkodzonych przepustów betonowych na przepusty z rur PVC z obsypaniem i zagęszczeniem nasypu, wykonanie podbudowy z tłucznia o granulacji podanej przedmiarze robót, utrwalenie wykonanej podbudowy poprzez dwukrotne skropienie emulsją asfaltową i grysami, ułożenie korytek odwadniających. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót (załącznik SIWZ – 8) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik SIWZ – 9). 3.Wykonawca zobowiązuje się do: - wykonania robót składających się na przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z SIWZ, dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. - zapewnienia kierownictwa i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy, organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanego przedmiotu umowy, - organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, - dostawy wszelkich materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, - odpowiedniego zabezpieczenie miejsca pracy, zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymanie obszaru robót w należytym porządku, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i śmieci, - uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go w terminie ustalonym dla odbioru końcowego - przygotowania wszelkich wymaganych dokumentów do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, - posiadania w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowania/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 4. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.Rozwiązania równoważne: a)Podane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. b)Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. c)W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunki do rozwiązań określonych w/w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy Pzp. 6. Gwarancja i rękojmia: a)Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na roboty budowane na okres 24 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. b)Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi na okres 60 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. 7. Zatrudnienie na umowę o pracę: a)Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, - za wyjątkiem kierownika budowy i innych, których czynności nie są wykonywane na podstawie przepisów Kodeksu Pracy. b)Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania zatrudnienia osób przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c)Wykonawcy każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania dokumentów potwierdzających powyższy wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. d) Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia osób, kontroli przez zamawiającego oraz sankcji z tytułu niespełnienia powyższego warunku, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały zawarte w projekcie umowy – załącznik SIWZ nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1500, 00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) 2. Wykonawca może wnieś wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dna 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie Nr 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z dopiskiem Remont dróg rolnych. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Urzędzie Gminy w Jordanowie ul. Mickiewicza 3, 34-240 Jordanów dołączając do oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Zasady zwrotu wadium oraz jego utracie określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie, dla spełnienia powyższego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udział w postępowaniu – załącznik SIW nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku SIWZ nr 4, - Formularz ofertowy- załącznik SIWZ nr 1, - Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, - Parafowany projekt umowy – załącznik SIWZ nr 7, - Pełnomocnictwo – Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we wskazanym rejestrze, - Podwykonawstwo – Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w odpowiedniej tabeli formularza ofertowego – załącznik 1 SIWZ – części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, - Zobowiązanie podmiotu trzeciego - oryginał z wymaganymi dokumentami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach