Nadleśnictwo Żmigród ogłasza przetarg
- Adres: 55140 Żmigród, ul. Parkowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 853 052 , fax. 713 853 053
- Data zamieszczenia: 2017-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żmigród
ul. Parkowa
55140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 713 853 052, fax. 713 853 053
REGON: 93102415500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_zmigrod/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont dróg przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Żmigród” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Zadanie nr 1 - Remont drogi ppoż nr 1 w leśnictwie Olsza Zadanie nr 2 - Remont drogi ppoż nr 73 w leśnictwie Borek Szczegółowy zakres robót obejmuje opis przedmiotu zamówienia , który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . Wykonawca kalkuluje ofertę na wykonanie robót na podstawie dokumentacji kosztorysowej. W celu przygotowania oferty Zamawiający udostępnia wykonawcom przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) dla zadania 1 - 17 000,00 zł b) dla zadania 2 - 4 000,00 zł Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść w terminie do 17 listopada 2017 r. do godz. 09:00 przelewem na konto 23 1020 5297 0000 1602 0000 8185, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w przetargu ZP-7/2017”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla zadania 1 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Dla zadania 2 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: - pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (przedłożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej) - pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przedłożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej), - dowód wniesienia wadium; - kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony przedmiar, stanowiący załącznik do SIWZ z uwzględnieniem zapisów rozdziału 10 SIWZ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 6.2. ppkt 3) lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej (warunki wskazane w pkt 6.2. ppkt 2) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej
Dodano: 2024-07-05 - „Naprawa bieżąca - remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi wojewódzkiej nr 364 w km 10+365-11+230 o dł. 0,865 km".
Dodano: 2024-06-24 - REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I - masą asfaltową, CZĘŚĆ III - drogi oraz chodniki z kostki betonowej i kamiennej, CZĘŚĆ IV - drogi gminne gruntowe mieszanką tłucznia kamiennego
Dodano: 2024-05-22 - Poprawa infrastruktury dróg wiodących do budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna
Dodano: 2024-05-13 - REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
Dodano: 2024-05-09 - Wyk. robót budowlanych związanych z remontem ul.Żeromskiego w Dzierżoniowie na odcinku 617m w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Remont drogi gminnej numer 117136D – ul. Żeromskiego w Dzierżoniowie”
Dodano: 2024-05-09 - Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
Dodano: 2024-03-28 - Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice – do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3397 D ul. Żeromskiego w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2024-03-08