Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych: nr 2721G i nr 2730G polegający na wbudowaniu płyt drogowych betonowych

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Mickiewicza 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562-34-61 , fax. (058) 562-34-62
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562-34-61, fax. (058) 562-34-62
    REGON: 19168726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych: nr 2721G i nr 2730G polegający na wbudowaniu płyt drogowych betonowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: remont dróg powiatowych: nr 2721G na odc. Radziejewo-Szteklin i nr 2730G w miejscowości Bobrowiec polegający na wbudowaniu płyt drogowych betonowych o wymiarach 300x150x15 stanowiących własność Zamawiającego w łącznej ilości 1295 szt. Ilość płyt do wbudowania na DP nr 2721G wynosi 700 szt., na DP nr 2730G wynosi 595 szt. Przed ułożeniem płyt drogowych betonowych należy wyprofilować istniejącą nawierzchnię gruntową drogi. Płyty należy ułożyć na podsypce piaskowej grubości 15 cm. Ponadto należy wykonać na całej długości utwardzenie poboczy mieszanką optymalną średnio na szerokości 1,0 m oraz utwardzenie mieszanka optymalną sześciu mijanek o wymiarach 1,5 x 3,0 m (DP nr 2721G). 2. Wykonawca opracuje na własny koszt PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU, zgodnie z obowiązującymi przepisami i najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu. Wykonawca na własny koszt oznakuje miejsca prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Starogardzkiego projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca na własny koszt: wybuduje, będzie utrzymywał oraz rozbierze tymczasową organizacji ruchu. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych 5. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową, tj. do dnia odbioru tych robót. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: Odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 6. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 7. Termin wykonania robót: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 10 tygodni (70 dni) od dnia przekazania placu budowy. Minimalny termin realizacji wynosi 8 tygodni (56 dni) od dnia przekazania placu budowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert Termin realizacji. 8. W pierwszej kolejności należy wbudować płyty drogowe betonowe na DP nr 2721G na odcinku Radziejewo-Szteklin. 9. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. 10. Konieczne jest dokonanie przez Wykonawcę wizji w terenie w celu zapoznania się z terenem i zakresem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdstg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach