Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Poddębickiego

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 78 00 , fax. 43 6782701
  • Data zamieszczenia: 2015-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 78 00, fax. 43 6782701
    REGON: 73093482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Poddębickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Poddębickiego. I. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające między innymi na: 1)Wykonaniu w dwóch warstwach cienkiej nakładki grubości min. 2,0 cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej 0/8 na zimno typu -Slurry Seal-, na długości 28,836 km i łącznej powierzchni 140 927,33 m2. Zakres rzeczowy obejmuje następujące ciągi drogowe: - Nr 2540E odc. Zelgoszcz - Światonia, - Nr 3701E odc. Niewiesz - do DK 72 i Lipnica - do DW 473, - Nr 3702E odc. w Niewieszu, - Nr 3706E odc. Kuciny - Madaje Stare, - Nr 3707E odc. Złotniki - Dalików, - Nr 3708E odc. Poddębice (ul. Targowa) - Ciężków, - Nr 3709E odc. Ciężków - Kałów, Kałów - granica powiatu, - Nr 3712E odc. Chodaki, - Nr 3715E odc. Rzeczyca, - Nr 3727E odc. Felicjanów - Czekaj, - Nr 5137E granica Powiatu - Łążki. 2)Wykonaniu remontów cząstkowych. 3)Wykonaniu warstwy wyrównawczej AC11W w ilości 75kg/m2. 4)Oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej w ilości 0,3 kg/m2. 5)Przebudowie i remoncie chodników w miejscowości: - Uniejów ul. Różana (droga powiatowa Nr 3737E), - Uniejów ul. Wiśniowa (droga powiatowa Nr 3741E), - Poddębice ul. Północna (droga powiatowa Nr 3746E), - Niewiesz - wymiana krawężnika (droga powiatowa Nr 3701E i Nr 3702E) 6)Ścince poboczy. 7)Wykonaniu remontu przepustów pod drogą. 8)Karczowaniu krzaków - roboty obejmują wycięcie i wykarczowanie krzaków, wywiezienie pni, karpiny i gałęzi poza teren budowy oraz zasypanie dołów. 9)Usunięciu 10 szt. pni po wyciętych drzewach. 10)Usunięciu 2 szt. dużych kamieni. 11)Wykonaniu oznakowania poziomego chemoutwardzalnego na drodze powiatowej: - Nr 3737E i Nr 3741E - P-10 biało - czerwone, - Nr 3746E - P-10 białe, P-12, P-16. 12)Wykonaniu oznakowania pionowego (znaki A-7, D-1, D-6, T-6) - znaki z grupy średniej, folia odblaskowa typu 2 13)Montażu elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (barierki łańcuchowe U-12b biało - czerwone na drodze Nr 3737E i Nr 3741E, punktowe elementy odblaskowe o odbłyśniku barwy biało - czerwonej na drodze Nr 3708E, bariery stalowe na drodze Nr 3706E). 14)Zabezpieczeniu punktów osnowy geodezyjnej i wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej. 15)Nasadzeniu drzew i krzewów. II. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji przetargowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się między innymi z przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. III. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się ze specyfikacją i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokonania oceny dokumentów jak i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. IV. Wykonawca na własny koszt wykona, uzgodni oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zapewnia oznakowanie tymczasowe, jego utrzymanie i demontaż. V. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych materiałów. VI. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności : 1)wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz wskazówkami Zamawiającego, 2)zabezpieczenie i oznakowanie robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót, przedstawionym Zamawiającemu w ciągu 21 dni od dnia przekazania terenu budowy, 3)zgłoszenie wykonanych robót do odbioru, 4)przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem, 5)właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż. itp., oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób trzecich, 6)zabezpieczenia miejsca składowania materiałów, maszyn i urządzeń, oraz składowanie, usuwanie materiałów, urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci, 7)zabezpieczenia we własnym zakresie pomieszczeń magazynowych dla swoich potrzeb oraz pomieszczeń socjalnych dla zatrudnionych pracowników, 8)wywóz odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania zamówienia na koszt Wykonawcy, 9)po zakończeniu robót, uporządkowanie terenu budowy w sposób nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, 10) w uzasadnionych przypadkach wykonanie na własnych koszt badań wskazanych przez Zamawiającego. 11) geodezyjne zabezpieczenie i ewentualne odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej oraz inwentaryzację powykonawczą wykona wyspecjalizowany posiadający w tym zakresie wymagane prawem uprawnienia. VII. Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. VIII. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. IX. W celu uściślenia lokalizacji urządzeń podziemnych, w miejscu wykonywanych robót, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ręczne przekopy kontrolne. X. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy i pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót. XI. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań wskazanych w niniejszej umowie. XII. W okresie od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich odbioru Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość wynagrodzenia umownego. XIII. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię umowy ubezpieczeniowej (wraz z dowodem opłaty składki), w terminie zgodnym z terminem rozpoczęcia robót, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. XIV. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. XV. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań użytkowych. Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp., powołuje się zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest do podania nazw (firm) tych podmiotów oraz zobowiązany jest do jego zatrudnienia w charakterze Podwykonawcy. Zmiana takiego Podwykonawcy musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 14 dni od daty przedłożenia propozycji, wyłącznie wtedy, gdy nowo wskazany Podwykonawca spełniał będzie warunki postawione przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach nr 54 9263 0000 0004 3850 2000 0002 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 320, III piętro w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Poddębicach. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 12. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach