Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Gowarczów

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Gowarczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 - Remont drogi powiatowej Nr 0428 T ( Petrykozy ) - gr. woj. świętokrzyskiego - Giełzów - Gowarczów - Rogówek - Paruchy w m. Gowarczów w km 5+557 - 6+473 na długości 916 mb CZĘŚĆ 2 - Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 0431 T ( Sędów ) - gr. woj. świętokrzyskiego - Ruda Białaczowska - Gowarczów w m. Gowarczów w km 4+872 - 4+960 na długości 88 mb Wykonawca robót zobowiązany będzie do : - protokolarnego przejęcia od zamawiającego odcinka drogi ( ulicy ), na którym realizowane będą roboty - bezpiecznego prowadzenia - wymagania określone w załączniku do SIWZ - Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym - realizowania robót zgodnie z przedmiarem robót i SST przy zastosowaniu materiałów, wyrobów, prefabrykatów, urządzeń dopuszczonych do wbudowania przy realizacji robót objętych zamówieniem . Warunki wykonania i odbioru robót określone w załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowych specyfikacjach technicznych. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego - przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Przy wykonaniu robót nawierzchniowych Wykonawca zobowiązany będzie posiadać aktualne receptury dla produkowanej masy mineralno - bitumicznej dla kategorii ruchu KR-2 . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części na jakie podzielono zamówienie. Wykonawca w składanej ofercie zobowiązany jest wykazać rodzaj i zakres robót jakie zamierza wykonać przy udziale podwykonawcy. Podwykonawcy nie mogą być podzlecone roboty nawierzchniowe z masy mineralno - bitumicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp, 3. Prowadzą działalność gospodarczą, w zakresie której mają wykonywanie robót budowlanych drogowych. 4. Spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt 1 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty (na każdą część zamówienia obowiązuje odrębna oferta): 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1A do formularza ofertowego); 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 1B do formularza ofertowego); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (z tolerancją do 20%) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 5, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót drogowych), tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego ważnych na czas składania oferty. W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca - dokument określony w pppkt 3) może dotyczyć tylko jednego wykonawcy - wykaz, o którym mowa w ppkt 4) może zawierać roboty wykonane przez różnych wykonawców wchodzących w jego skład; Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach