Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych - ulicy Sobieńskiej i Świerczewskiego w Białaczowie

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Rolna 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361125 , fax. 044 7543462
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie
    ul. Rolna 5 5
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361125, fax. 044 7543462
    REGON: 59065359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.opoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych - ulicy Sobieńskiej i Świerczewskiego w Białaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg powiatowych - ulicy Sobieńskiej i Świerczewskiego w Białaczowie.Zadanie obejmuje:1. Remont drogi powiatowej nr 3117E ul. Sobieńska w miejscowości Białaczów. Roboty będą prowadzone na długości 230 mb w km 6+560 - 6+790 i będą polegały na skropieniu nawierzchni, wyrównaniu jej BA dla KR-2, AC 16W 35/70 zgodnie z tabelą wyrównań, wykonaniu w-wy ścieralnej grubości 4 cm , AC 11 S 50/70. 2. Remont drogi powiatowej nr 3116E ul. Świerczewskiego w miejscowości Białaczów. Roboty będą prowadzone na długości 220 mb i będą polegały na rozebraniu części nawierzchni(na szerokości od 0,6m do 1,4m), wykonaniu poszerzenia i nawierzchni grubości 4 cm , AC 11 S 50/70. Dokładne wielkości zostały określone w przedmiarach robót. Ponadto Wykonawca oznakuje roboty zgodnie ze sporządzonym przez siebie projektem organizacji ruchu oraz zapewni obsługę geodezyjną - wyznaczenie punktów głównych obiektu i obsługę w trakcie realizacji. Koszty te nie podlegają odrębnej zapłacie i zostały określone w kwocie umownej. Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany do zabezpieczenia punktów geodezyjnych. W przypadku zniszczenia zobowiązany jest na własny koszt do ich odtworzenia. Materiały z rozbiórki przydatne do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest odwieźć je na plac Obwodu Drogowo Mostowego w Solcu i tam złożyć na wskazanym miejscu. Przydatność materiałów oceni w porozumieniu z Zamawiającym inspektor nadzoru. Pozostałe materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny winny być na koszt Wykonawcy usunięte poza teren budowy i zutylizowane przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 77 8973 0003 0020 0376 2978 0006; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm.). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.opoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach