Przetargi.pl
Remont dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego na terenie gminy Golina

Gmina Golina ogłasza przetarg

  • Adres: 62590 Golina, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2418095 w. 50, 51 , fax. 63 241 80 95 wew. 232
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golina
    ul. Nowa 1
    62590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2418095 w. 50, 51, fax. 63 241 80 95 wew. 232
    REGON: 31101905900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego na terenie gminy Golina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objęto remont dróg o nawierzchni z destruktu asfaltowego na długości 6 030 mb o szerokości 4-5 mb (najdłuższy odcinek wynosi 1000 mb a najkrótszy 180 mb) - ogółem powierzchnia dróg - 25 170 m2. W zakres zamówienia wchodzi zakup i transport materiału na wskazane przez Zamawiającego drogi gminne, profilowanie równiarką drogi przed położeniem destruktu, ułożenie destruktu asfaltowego rozściełaczem grubość warstwy destruktu - 8 cm po zagęszczeniu, zagęszczenie destruktu walcem drogowym, jednokrotne powierzchniowe utrwalenie zgodnie z załączonymi Specyfikacjami Technicznymi. Poprzez destrukt asfaltowy należy rozumieć materiał mineralno - bitumiczny rozkruszony do max 31,5 mm, w postaci okruchów wiązanych lepiszczem bitumicznym powstałym w wyniku frezowania warstwy lub warstw nawierzchni drogowej w temperaturze otoczenia. Destrukt użyty do realizacji zamówienia nie może być hałdowany dłużej niż 2 lata, musi pochodzić z górnych warstw frezowanego asfaltu SMA i zawierać co najmniej 80% pierwotnego lepiszcza masy asfaltowej. Na potwierdzenie spełnienia powyższych parametrów Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania pochodzenia i parametrów oferowanego frezu asfaltowego. Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonanego z tłucznia wapiennego pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z destruktu asfaltowego należy wykonać z zastosowaniem 450 ton kruszywa naturalnego frakcji 0 - 31,5 mm. Kruszywo to należy zastosować w miejscach dużych ubytków w istniejącej nawierzchni, których nie można zlikwidować poprzez samo profilowanie. Parametry dróg przeznaczone do remontu z destruktu asfaltowego: Lp. Miejscowość/ odcinek Szerokość [m] Długość [m] Powierzchnia [m2] Nr drogi / nr działki 1. Golina 1050, w tym 5250, w tym: 1.1. ul. Chabrowa 5,0 320 1600 123/11,123/21,123/15,125/2,127/4,128/4 1.2. ul. Liliowa 5,0 200 1000 110/5,2182/16 1.3. ul. Sportowa 5,0 280 1400 403/11 1.4. ul. Rzeźnicza 5,0 250 1250 788 2. Brzeźniak 4,0 330 1320 nr drogi 472016 3. Rosocha 4,0 400 1600 260 4. Kawnice 4,0 700 2800 nr drogi 472030 5. Barbarka - Piotrowo 4,0 1000 4000 nr drogi 472057 6. Sługocinek 4,0 400 1600 37 7. Kolno 4,0 1000 4000 nr drogi 472051 8. Adamów 4,0 300 1200 nr drogi 472009 9. Spławie 4,0 370 1480 nr drogi 472013 10. Spławie - Maksymów 4,0 300 1200 nr drogi 472004 11. Węglew - Kolonia 4,0 180 720 nr drogi 472042 Razem: 25 170 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określają ogólne specyfikacje techniczne, opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy, załączone do niniejszego wniosku o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Koninie Oddział w Golinie Nr 79 8530 0000 0700 0619 2000 0224 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: Zp.271.5.2018. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg. wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ, dokument/- dokumenty do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy (Pełnomocnictwo) jeśli dotyczy; Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.13 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach