Przetargi.pl
Remont dróg na terenie Gminy Lichnowy

Gmina Lichnowy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-224 Lichnowy, ul. Tczewska 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2712723 , fax. 055 2712723
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lichnowy
    ul. Tczewska 6 6
    82-224 Lichnowy, woj. pomorskie
    tel. 055 2712723, fax. 055 2712723
    REGON: 17074784000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie Gminy Lichnowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: -remont drogi gminnej nr 191067 na działce nr 212 w sołectwie Dąbrowa na odcinku o długości 215 mb. Zadanie polega na utwardzeniu nawierzchni płytami betonowymi typu Jombo (używane pełnowartościowe, nieuszkodzone) ułożonymi dwutorowo na podsypce piaskowej w uprzednio wykonanych korytach. - remont drogi gruntowej nr 191142 na działce nr 112/7 w Szymankowie o długości 153 mb. Zadanie polega na utwardzeniu nawierzchni płytami betonowymi typu Jombo (używane pełnowartościowe, nieuszkodzone) ułożonymi dwutorowo na podsypce piaskowej w uprzednio wykonanych korytach. - remont drogi gminnej nr 191139, na działce nr 139 w Szymankowie o długości 84 mb. Zadanie polega na wykonaniu nawierzchni grubości 4 cm, po zagęszczeniu z mieszanki mineralno- bitumicznej. Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia z wyłączeniem: nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Wadium w wysokości 3 000,00 zł składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert, czyli do dnia 28.07.2009 r. na konto Zamawiającego BS Malbork O/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium może być zaliczone na poczet wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza na podstawie pisemnego wniosku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy są zobowiązani do złożenia jako integralnej części oferty niżej wymienionych dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez właściwy organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, c) oświadczenia, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min.100 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wymagane jest wykazanie minimum 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze i wartości do przedmiotowego zamówienia. e) wniesienie wadium. Ocena spełniania tych warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach