Przetargi.pl
,,Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie :Lądek Zdrój”, ZP-2710/9/17.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57550 Stronie Śląskie, Strachocin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 141 439 , fax. 748 141 451
  • Data zamieszczenia: 2017-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój
    Strachocin 42
    57550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 748 141 439, fax. 748 141 451
    REGON: 93102407200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie :Lądek Zdrój”, ZP-2710/9/17.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie :Lądek Zdrój”, ZP-2710/9/17. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)  CPV 45233142-6 -roboty w zakresie naprawy dróg. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: „Pakiet”)” Pakiet I – leśnictwo Kletno; Pakiet II – leśnictwo Młynowiec; Pakiet III – leśnictwo Nowy Gierałtów; Pakiet IV – leśnictwo Bielice Górne; Pakiet V – leśnictwo Stronie Śląskie; Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tego Pakietu. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Lądek Zdrój. Realizacja poszczególnych Pakietów będzie się odbywała na obszarze leśnictw – właściwych dla danego Pakietu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach robót oraz mapach określających przebieg dróg, które stanowią załączniki niniejszej SIWZ. Każdy z pakietu określa zakres robót w poszczególnych Leśnictwach: Pakiet nr 1 - Leśnictwo Kletno: – droga leśna nr 45 „Droga Biała” nr inw. 220/00177, którą należy wykonać: o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63mm (warstwa dolną – podbudowa) o gr. określonej w przedmiarze robót na poszczególnych odcinkach, o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm (warstwa górna – nawierzchnia) z uszczelnieniem jezdni miałem 0,075/5mm., o na uszkodzonej powierzchni drogi tj. na odcinku 1km zgodnie z wskazanym kilometrażem w przedmiarze robót, Zakres robót obejmuje: • Oskardowanie uszkodzonego miejsca. • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału. • Oczyszczenie wyboju. • Mechaniczne rozścielenie dolnej warstwy kruszywa. • Zagęszczenie warstwy dolnej. • Mechaniczne rozścielenie górnej warstwy kruszywa. • Zagęszczenie i profilowanie warstwy górnej z nawilżeniem wodą. • Ponowne ubicie lub uwałowanie. • Miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych. • Mechaniczne rozplantowanie terenu wzdłuż obrzeży drogi w celu zabezpieczenia przed rozsuwaniem. Pakiet nr 2 - Leśnictwo Młynowiec: – droga leśna nr 13 „Bielska Pętla” nr inw. 220/00144, którą należy wykonać: o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63mm (warstwa dolną – podbudowa) o gr. określonej w przedmiarze robót zgodnie z kilometrażem, o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm (warstwa górna – nawierzchnia) z uszczelnieniem jezdni miałem 0,075/5mm., o na uszkodzonej powierzchni drogi tj. na odcinku 516 mb. zgodnie z wskazanym kilometrażem w przedmiarze robót. o czyszczenie rowów z namułu należy wykonać w sposób nie powodujący naruszenie skarp rowu, a namuł rozłożyć poza rów i rozplantować. o czyszczenie dwóch przepustów należy wykonać w sposób nie powodujący uszkodzenia ścian, a namuł rozłożyć w pobliżu przepustów i rozplantować. Zakres robót obejmuje: • Oskardowanie uszkodzonego miejsca. • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału. • Oczyszczenie wyboju. • Wykonanie naprawy miejscowej podbudowy. • Zagęszczenie i profilowanie warstwy podbudowy, • Mechaniczne rozścielenie górnej warstwy kruszywa. • Zagęszczenie i profilowanie warstwy górnej z nawilżeniem wodą. • Ponowne ubicie lub uwałowanie. • Miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych. • Mechaniczne rozplantowanie terenu wzdłuż obrzeży drogi w celu zabezpieczenia przed rozsuwaniem. • Oczyszczenie rowu z namułu. • Oczyszczenie przepustów. – droga leśna nr 12 „Droga Sucha” nr inw. 220/00146, którą należy wykonać: o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm (warstwa górna – nawierzchnia) z uszczelnieniem jezdni miałem 0,075/5mm., o na uszkodzonej powierzchni drogi tj. na odcinku 1,115km zgodnie z wskazanym kilometrażem w przedmiarze robót. o czyszczenie rowu z namułu należy wykonać w sposób nie powodujący naruszenie skarp rowu, a namuł rozłożyć poza rów i rozplantować. Zakres robót obejmuje: • Oskardowanie uszkodzonego miejsca, • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału, • Oskardowanie uszkodzonego miejsca. • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału. • Oczyszczenie wyboju, • Mechaniczne rozścielenie górnej warstwy kruszywa, • Zagęszczenie i profilowanie warstwy górnej z nawilżeniem wodą, • Ponowne ubicie lub uwałowanie, • Miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych, • Mechaniczne rozplantowanie terenu wzdłuż obrzeży drogi w celu zabezpieczenia przed rozsuwaniem. • Mechaniczne czyszczenie rowu za pomocą koparki jednonaczyniowej i rozplantowanie usuniętego namułu w pobliżu rowu Pakiet nr 3 - Leśnictwo Nowy Gierałtów: – droga leśna nr 68 „Pod Kowadłem” nr inw. 220/00872, którą należy wykonać: o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm (warstwa górna – nawierzchnia) z uszczelnieniem jezdni miałem 0,075/5mm., o na uszkodzonej powierzchni drogi tj. na odcinku 377mb zgodnie z wskazanym kilometrażem w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres robót obejmuje: • Oskardowanie uszkodzonego miejsca. • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału. • Oczyszczenie wyboju. • Mechaniczne rozścielenie górnej warstwy kruszywa. • Zagęszczenie i profilowanie warstwy górnej z nawilżeniem wodą. • Pogrubienie warstwy o kolejne 10 cm w kilometrażu wskazanym w przedmiarze robót. • Ponowne ubicie lub uwałowanie. • Miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych. • Mechaniczne rozplantowanie terenu wzdłuż obrzeży drogi w celu zabezpieczenia przed rozsuwaniem. Pakiet nr 4 - Leśnictwo Bielice Górne: – droga leśna nr 28 „Na rezerwat” nr inw. 220/00135, którą należy wykonać: o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm (warstwa górna – nawierzchnia) z uszczelnieniem jezdni miałem 0,075/5mm., o na uszkodzonej powierzchni drogi tj. na odcinku 320 mb. zgodnie z wskazanym kilometrażem w przedmiarze robót. o przy użyciu sprzętu mechanicznego: walca samojezdnego 10t, równiarki samojezdnej, koparki, itd. o czyszczenie rowów z namułu należy wykonać w sposób nie powodujący naruszenie skarp rowu, a namuł rozłożyć poza rów i rozplantować. o czyszczenie dwóch przepustów należy wykonać w sposób nie powodujący uszkodzenia ścian, a namuł rozłożyć w pobliżu przepustów i rozplantować. Zakres robót obejmuje: • Oskardowanie uszkodzonego miejsca. • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału. • Oczyszczenie wyboju. • Mechaniczne rozścielenie górnej warstwy kruszywa. • Zagęszczenie i profilowanie warstwy górnej z nawilżeniem wodą. • Ponowne ubicie lub uwałowanie. • Miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych. • Mechaniczne rozplantowanie terenu wzdłuż obrzeży drogi w celu zabezpieczenia przed rozsuwaniem. • Oczyszczenie rowu z namułu. • Oczyszczenie przepustów. Pakiet nr 5 - Leśnictwo Stronie Śląskie: – droga leśna nr 41 „Droga Czarna Góra – Łuki” nr inw. 220/00516, którą należy wykonać: o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm (warstwa górna – nawierzchnia) z uszczelnieniem jezdni miałem 0,075/5mm., o na uszkodzonej powierzchni drogi tj. na odcinku 1,5km zgodnie z wskazanym kilometrażem w przedmiarze robót. o czyszczenie rowu z namułu na odcinku 1000mb należy wykonać w sposób nie powodujący naruszenie skarp rowu, a namuł rozłożyć poza rów i rozplantować. Szczegółowy zakres robót obejmuje: • Oskardowanie uszkodzonego miejsca. • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału. • Oczyszczenie wyboju. • Mechaniczne rozścielenie górnej warstwy kruszywa. • Zagęszczenie i profilowanie warstwy górnej z nawilżeniem wodą. • Ponowne ubicie lub uwałowanie. • Miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych. • Mechaniczne rozplantowanie terenu wzdłuż obrzeży drogi w celu zabezpieczenia przed rozsuwaniem. • Oczyszczenie rowu z namułu. – droga leśna nr 39 „Na Kąty” nr inw. 220/00515, którą należy wykonać: o z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm (warstwa górna – nawierzchnia) z uszczelnieniem jezdni miałem 0,075/5mm., o na uszkodzonej powierzchni drogi tj. na odcinku 1,5km zgodnie z wskazanym kilometrażem w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres robót obejmuje: • Oskardowanie uszkodzonego miejsca. • Usunięcie i rozsegregowanie oskardowanego materiału. • Oczyszczenie wyboju. • Mechaniczne rozścielenie górnej warstwy kruszywa. • Zagęszczenie i profilowanie warstwy górnej z nawilżeniem wodą. • Ponowne ubicie lub uwałowanie. • Miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych. • Mechaniczne rozplantowanie terenu wzdłuż obrzeży drogi w celu zabezpieczenia przed rozsuwaniem. • Prace pomiarowe oraz tyczenia linii robót ziemnych, • Mechaniczne karczowanie pni, • Wykonanie krawężników z bali drewnianych w celu wzmocnienia brzegu nasypów przed osunięciem, • Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości szlaku zrywkowego, • Wykonanie wcinki w skarpę, Wyprofilowanie skarpy, pogłębienie koryta na głębokość 10 cm, • W miejscach skalistych przesuniecie ziemi z urobku i wykonanie nasypów w celu wyprofilowania oraz uzyskania 3,5 m szerokości szlaku zrywkowego, • Mechaniczne plantowanie terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w stanowiącym załącznikach od nr 11 do nr 16 do niniejszej siwz. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją oraz sztuką i wiedzą budowlaną. Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonujących roboty budowlane inżynieryjne w zakresie wykonania remontu dróg pod kierownictwem Kierownika robót wykonujących prace w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o prace nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej, osoba prowadząca działalność wytwórczą w rolnictwie w zakresie leśnictwa, zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. 2) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ oraz rozdziale 22 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Pakietów: dla Pakietu I w wysokości 2100,00 zł.; dla Pakietu II w wysokości 2800,00 zł.; dla Pakietu III w wysokości 550,00 zł; dla Pakietu IV w wysokości 400,00 zł; dla Pakietu V w wysokości 4200,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w BGŻ Kłodzko nr rachunku: 52 2030 0045 1110 0000 0085 4030 z podaniem w tytule przelewu: ,,Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Lądek Zdrój”, ZP-2710/9/17, Pakiet nr ……. oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (w kasie). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1.a.1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 1.a.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 1.a.3) kwotę gwarancji/poręczenia, 1.a.4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, 1.a.5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 1.a.6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 1.a.7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 9.7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach