Przetargi.pl
Remont dróg leśnych w leśnictwach Szprotawka i Nowe Miasteczko

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Żagańska 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3763379 , fax. 068 3762462
  • Data zamieszczenia: 2010-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    ul. Żagańska 6 6
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3763379, fax. 068 3762462
    REGON: 97004019000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych w leśnictwach Szprotawka i Nowe Miasteczko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach dróg: - Pakiet nr 1 - Remont drogi leśnej (niebieskiej) w leśnictwie Szprotawka - planowana do remontu droga leśna o długości 4600 m posiada aktualnie nawierzchnię tłuczniową. Trasa dogi przebiega w całości przez teren zalesiony, nie zróżnicowany wysokościowo. Szerokość nawierzchni wacha się od 3,5 do 4,5 m. Droga posiada liczne koleiny sięgające od 5 do 10 cm. Celem zadania jest remont nawierzchni drogi, w miejscach uszkodzeń o wielkości szacunkowej zgodnej z przedmiarem robót, w zakresie jej konstrukcji. Droga w planie i profilu pozostaje w istniejącym śladzie. - Pakiet nr 2 - Remont drogi leśnej w leśnictwie Nowe Miasteczko - planowana do remontu droga leśna o długości 2400 m posiada aktualnie nawierzchnię gruntową częściowo utwardzoną. Trasa drogi przebiega w całości przez teren zalesiony, zróżnicowany wysokościowo. Szerokość pasa drogowego wacha się od 3,0 do 4,0 m. Teren jest miejscami podmokły, ze względu na brak możliwości odprowadzenia wód deszczowych oraz gęsty drzewostan uniemożliwiający dostęp światła i odprowadzenie wód. Droga posiada liczne koleiny sięgające od 10 do 50 cm. Nie przeprowadzono typowego rozpoznania geologicznego. Na podstawie analizy terenu podczas wizji lokalnej stwierdzono występowanie odcinków podmokłych co może sugerować wysoki poziom wód gruntowych. Celem zadania jest remont nawierzchni drogi, w miejscach uszkodzeń o wielkości szacunkowej zgodnej z przedmiarem robót, w zakresie jej konstrukcji. Droga w planie pozostaje w istniejącym śladzie. Profil podłużny podlega niewielkiej korekcie w stosunku do stanu istniejącego. Korekta ma na celu zapewnienie właściwych spadków podłużnych zapewniających odwodnienie korony drogi. Nowy profil poprzeczny drogi, który uzyskamy w wyniku pracy równiarki drogowej powinien umożliwić odwodnienie powierzchniowe poprzez jednostronny przechył na poziomie 3-4 %. Konstrukcja drogi: - Warstwa górna nawierzchni z tłucznia kamiennego bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm uzupełniona odsiewkami bazaltowymi frakcji 0-5mm o gr. 10 cm (dla odcinka o głębokich koleinach), - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego bazaltowego frakcji 0-63 mm o gr. 10 cm, - Wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Ze względu na stan drogi ulegający ciągłej degradacji w wyniku opadów, przed przystąpieniem do prac remontowych należy zweryfikować założenia projektowe w terenie i o ewentualnych odstępstwach poinformować Projektanta w celu ich aktualizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Pakiet Nr 1 - o wartości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00 gr). Pakiet Nr 2 - o wartości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00 gr). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 4) Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego tj. PKO BP S.A. o/Szprotawa 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 3. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. W celu ustalenia formy wniesienia wadium należy na kopercie z ofertą umieścić adnotację - (Wadium wniesiono w innej formie) 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Należy dołączyć do oferty kserokopię przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem lub wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 5) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, tj. najpóźniej do godz. 10:00 w dniu 01.10.2010 r. gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 7. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w ust. 5) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 10:00 w dniu 01.10.2010 r.- podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy), a oferta takiego wykonawcy zostanie odrzucona (art. 24 ust. 4 oraz art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy). 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. 9. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe, oraz w świetle przepisu art. 45 ust. 7 ustawy wniesienie wadium w formie pieniężnej może być dokonane tylko poprzez udzieloną bankowi przez wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwota rachunku Zamawiającego. Uwaga: Wpłata gotówki (nawet w banku) na rachunek Zamawiającego nie czyni zadość wymogom określonym przepisem art. 45 ust. 7 ustawy. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach