Przetargi.pl
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czarne Człuchowskie w 2009 roku - część II

Nadleśnictwo Czarne Człuchowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Długa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 83-32-011
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Czarne Człuchowskie
    ul. Długa 2 2
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 059 83-32-011
    REGON: 77052837700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/czarne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czarne Człuchowskie w 2009 roku - część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie prac remontowych i utrzymaniowych dróg leśnych a w szczególności: - wykonanie odcinkowych nawierzchni z tłucznia kamiennego, - wykonanie odcinkowych nawierzchni ze żwiru - wykonanie odcinkowych rowów przydrożnych, - uzupełnienie lub wyprofilowanie nawierzchni gruntowej, żwirowej lub tłuczniowej, - karczowanie pni po ściętych w koronie drogi drzewach. Szczegółowy zakres rozmiaru prac zawarty jest w załączonych zestawieniach rozmiaru prac oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie pobierał wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść do dnia 28.10.2009 r. do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalne warunki do spełnienia przez Wykonawców uczestniczących w przetargu: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2. spełniają wymogi art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2.1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie robót drogowych . 2.2. dysponują osobami tj.: kierownikiem budowy i specjalistami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót drogowych. Dołączone uprawienia winny być potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.3. dysponują środkami własnymi lub kredytem w wysokości co najmniej 120 tys. zł. 2.4. wykonali, w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze o wartości co najmniej 100 tys. zł netto każda, 2.5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1. ustanowią lidera 3.2. spełniają wymogi z pkt 1 - każdy oddzielnie 3.3. spełniają pozostałe punkty łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia do dokonania oceny spełnienia warunków: 1. zaświadczenie z US o opłacaniu podatków, 2. zaświadczeniu z ZUS lub KRUS o opłacaniu składek ubezpieczeniowych, 3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz art.24 ust.1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych, 1. oświadczenie o spełnieniu warunków 1. wypis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub gminnej ewidencji działalności gospodarczej, 1. kopia uprawnień budowlanych (odpowiednich do zakresu robót), 2.kopia zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 1. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową. 1. wykaz wykonanych robót budowlanych 2. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań 1. kopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu stwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na okres realizacji zamówienia 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania 1. jak w pkt.1 - oddzielnie dla każdego Wykonawcy 1. pozostałe łącznie dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rdlp.szczecinek.pl/czarne/przetargi.php?id=37
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach