26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2017-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 142917040 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg i chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie dróg i chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 2 do umowy, b)przedmiar robót- ślepy kosztorys Załącznik nr 2 do SIWZ c)projekt tom. I – Załącznik nr 3 do SIWZ d)projekt tom. II – Załącznik nr 4 do SIWZ e)projekt tom. III – Załącznik nr 5 do SIWZ f)brama i furtka – Załącznik nr 6 do SIWZ g)budka strażnicza i brama – Załącznik nr 7 do SIWZ 3.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy nie był krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ. 5.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców wszystkich osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót szczegółowo określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późn. zm.). Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 6.Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ. Projekt umowy reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Zamówienia. 6.Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy Pzp, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców. 7.Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej dróg i chodników na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie. 8.Zamawiający umożliwia zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 9.Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania, na dzień 8.05.2017 r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: Bud. nr 2 - Sala GZ ,07-310 Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki) oraz posiadania i okazania upoważnieniem do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. 10.Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. 11.W przypadku, gdy na zebranie stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dotyczącymi treści SIWZ. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 12.Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 18.100,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy sto)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
Dodano: 2024-07-31 - Remont północno-zachodniego skrzydła Sądu Okręgowego w Płocku
Dodano: 2024-07-31 - "Dokończenie budowy Centrum Inicjatyw Kulturalnych w Komorowie"
Dodano: 2024-07-31 - Modernizacja pomieszczeń Poradni PZP na II piętrze Przychodni przy ul. Płockiej 49 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-31 - „CentroAzyl" - Rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Słupnie
Dodano: 2024-07-30 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-30 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-07-30 - PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ścianki wspinaczkowej na terenie SP im. Bohaterów Warszawy w Podkowie Leśnej i postawienie dwóch bulderów zewnętrznych na terenie Młodzieżowej Strefy Aktywności
Dodano: 2024-07-30 - SVA/U/4620-106/2024: Docieplenie budynku nr 22 i 23 na terenie kompl. wojsk. w m. Kołobrzeg
Dodano: 2024-07-30