Przetargi.pl
Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Goleniów

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4698200 , fax. 091 4698298
  • Data zamieszczenia: 2012-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4698200, fax. 091 4698298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje : 1.1. Bieżące utrzymanie dróg tłuczniowych a) Wyrównanie istniejących dróg o nawierzchni tłuczniowej, wykonanie warstwy o gr. 5 cm z tłucznia o uziarnieniu 0-31,5 mm. Nadanie spadków poprzecznych 3 % i podłużnych zgodnie z ukształtowaniem istniejącej drogi zagęszczanie nawierzchni walcem wibracyjnym. Niwelacja istniejących poboczy w celu spływu wód deszczowych. W przypadku wątpliwości co do przebiegu drogi wykonanie wznowienia granic geodezyjnych działek drogowych. b) Zakres prac obejmuje: L.p. Miejscowość/ ulice, opis drogi powierzchnia w m2: 1 Białuń, dr nr 159, dz nr 70 - 1000 m2 2 Czarna Łąka ul. Spacerowa, ul. Wycieczkowa - 5000 m2 3 Gaje- Kąty 1200 m2 4 Goleniów ul. Zielone Wzgórze, ul. Odrodzenia, ul. Brązowa, ul. Fioletowa, Kleeberga, Lawendowa, ul. Starzyńskiego, ul. Krzywoustego 5000 m2 5 Kliniska Wielkie ul. Pogodna, ul. Rzemieślnicza , dz nr 77 4000 m2 6 Komarowo dr do szkoły 1000 m2 7 Krępsko, ul. Piotra i Pawła , ul. Leśna 3000 m2 8 Podańsko, ul. Długa , ul. Skryta, ul. Zawiła 2000 m2 9 Rurzyca ul. Zielona, ul. Kalinowa, ul. Osiedlowa, Cedrowa, ul. Spacerowa 6000 m2 10 Załom , ul. Łąkowa, ul. Leśna, ul. Jarzębinowa, ul. Polna , ul. Brzozowa, ul. Rzemieślnicza, ul. Sosnowa, dr koło byłego DAF 6300 m2 11 Żółwia Błoć , dr do kurników ( cz. dz. 18/7 i 18/6) 2500 m2 Suma: 37000 m2 Szacunkowa powierzchnia wykonania w/w remontu wynosi 37 000 m2. 1.2. Bieżące utrzymanie dróg ulepszonych a) Naprawa dróg żużlowych o pow. 8 800 m2 polega na wyrównaniu nawierzchni drogi i zagęszczeniu. Wykonanie miejscowych niwelacji poboczy celem odprowadzenia dróg opadowych z jezdni. W przypadku wątpliwości co do przebiegu drogi wykonanie wznowienia granic geodezyjnych działek drogowych. b) Zakres prac obejmuje: L.p. Miejscowość/ ulice, opis drogi powierzchnia w m2: 1 Krępsko, ul. Spacerowa, ul. Cicha, ul. Kościelna, ul. Koszykowa, dojazd do ul. Lipowej 7G 8800 m2 suma: 8800 m2 Szacunkowa powierzchnia wykonania w/w remontu 8 800 m2 1.3. Remont dróg tłuczniowych a) Wykonanie nawierzchni tłuczniowej o gr. 15 cm o powierzchnia 800 m2 polegającej na: - wyrównaniu nawierzchni drogi - regulacja studni kanalizacyjnych - wykonaniu podsypki z pospółki gr. 5cm - wykonaniu nawierzchni o gr. 15 cm z tłucznia o frakcji 0-32mm (zakupiony i dowieziony przez wykonawcę) - wykonaniu nawierzchni ze spadkiem poprzecznym ( spadek daszkowy 3 % lub jednostronny 3%) - zagęszczeniu nawierzchni walcem wibracyjnym. - w przypadku wątpliwości co do przebiegu drogi wykonanie wznowienia granic geodezyjnych działek drogowych. b) Zakres prac obejmuje: L.p. Miejscowość/ ulice, opis drogi powierzchnia w m2: 1 Lubczyna ul.Kapitańska 800 m2 suma: 800 m2 Szacunkowa powierzchnia wykonania w/w remontu 800 m2 2. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnej liczby m2 powierzchni objętych przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość m2 powierzchni. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość m2 powierzchni może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. 3.Wykonawca udzieli 6 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. 4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 5. Obsługa geodezyjna oraz projekt czasowej organizacji ruchu i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 6. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 7. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 8. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 9. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 10. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 11. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 13. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego I funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach