Gmina Sawin ogłasza przetarg
- Adres: 22-107 Sawin, ul. Chutecka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92 , fax. 0-82 567-30-12
- Data zamieszczenia: 2020-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin, woj. lubelskie
tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax. 0-82 567-30-12
REGON: 11019802000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sawin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gruntowych gminnych w roku 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gruntowych gminnych w roku 2020”. Zamówienie podzielone jest na części: część I – praca równiarki, w szacunkowej ilości około 300 godzin, część II – kruszywo łamane, w szacunkowej ilości około 1000 ton, część III - gruz betonowy, w szacunkowej ilości około 1200 ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ----------
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://ugsawin.bip.lubelskie.pl informacji dotyczących m.in. nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do siwz. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wstępne każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku budowlanego płukanego w zakresie 3 części.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa grysów
Dodano: 2023-03-28 - Dostawy kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa kruszywa kamiennego na drogi leśne Nadleśnictwa Zwierzyniec - II postępowanie
Dodano: 2022-12-15 - CZĘŚĆ 1 - Dostawa piasku do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz w Chełmie, CZĘŚĆ 2 - Dostawa kruszywa drogowego do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Dodano: 2022-08-08 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2021-04-07 - „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach”
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy (zakup, załadunek, transport, rozładunek) kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Puławy w roku 2021, w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-02-03 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2020-12-31