GMINA PŁOŃSK ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Pułtuska 39
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236625635 , fax. 236622426
- Data zamieszczenia: 2023-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA PŁOŃSK
ul. Pułtuska 39
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 236625635, fax. 236622426
REGON: 130378031 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaplonsk.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych w miejscowościach Szerominek, Kluczewo, Cieciórki, Koziminy Stare, Arcelin, Jeżewo, gm. Płońsk – poprawa stanu dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont dróg gminnych w miejscowościach Szerominek, Kluczewo, Cieciórki, Koziminy Stare, Arcelin, Jeżewo, gm. Płońsk – poprawa stanu dróg gminnychZadanie nr 1 Remont drogi gminnej nr 300707W Cieciórki – Koziminy StareOPIS ZADANIARemont nawierzchni asfaltowej oraz poboczy gruntowych ulepszonych w granicach pasa drogowegokm 0+000 – 1+793:Droga kategorii DSzerokość jezdni – 4,50 m pobocza – 0,75 m spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2% Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów które należy oczyścić w granicach pasa drogowego ZAKRES ROBÓT:- roboty przygotowawcze- roboty rozbiórkowe- nawierzchnia- odwodnienie- pobocza- oznakowanieZadanie nr 2 Remont drogi gminnej nr 300724W w miejscowości JeżewoOPIS ZADANIARemont nawierzchni asfaltowej oraz poboczy gruntowych ulepszonych w granicach pasa drogowegokm 0+000,0 ÷ 2+125,0 Droga kategorii DSzerokość jezdni – 4,60 ÷ 4,80 m, pobocza – 0,75 m spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2% Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów.ZAKRES ROBÓT:- roboty przygotowawcze- roboty rozbiórkowe- nawierzchnia- poboczaZadanie nr 3 Remont drogi gminnej nr 300753W w miejscowości ArcelinOPIS ZADANIARemont nawierzchni asfaltowej oraz poboczy gruntowych ulepszonych w granicach pasa drogowegokm 0+000,0 ÷ 0+640,0 Droga kategorii DSzerokość jezdni – 5,50 -5,00 m pobocza – 0,75 m spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2% Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów.ZAKRES ROBÓT:- roboty przygotowawcze- roboty rozbiórkowe- nawierzchnia- poboczaZadanie nr 4 Remont drogi gminnej nr 300712W ul. Zachodniej w miejscowości Kluczewo i SzerominekOPIS ZADANIARemont nawierzchni asfaltowej oraz poboczy gruntowych ulepszonych w granicach pasa drogowegokm 0+002,0 ÷ 1+364,0Droga kategorii DSzerokość jezdni – 4,50 m pobocza – 0,75 m spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2% Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów.ZAKRES ROBÓT:- roboty przygotowawcze- roboty rozbiórkowe- nawierzchnia- pobocza- oznakowanieZadanie nr 5 Remont drogi gminnej nr 300712W ul. Spokojnej w miejscowości SzerominekOPIS ZADANIARemont nawierzchni asfaltowej oraz poboczy gruntowych ulepszonych w granicach pasa drogowegokm 0+000,0 ÷ 1+995,0Droga kategorii DSzerokość jezdni – 4,50 m pobocza – 0,75 m spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy – 2% W km 0+000 ÷ 1+314 po stronie prawej zlokalizowany jest istniejący chodnik. Światło krawężnika oddzielającego jezdnię od chodnika wynosi 10 cm. Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów.ZAKRES ROBÓT:- roboty przygotowawcze- roboty rozbiórkowe- odwodnienie- nawierzchnia- pobocza- oznakowanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 43 700,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące siedemset złotych zero groszy).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, bądź unieważnienia postępowania.3. Dowód wniesienia wadium może być wniesione w następujących formach:13.1. Pieniądzu,13.2. Gwarancjach bankowych,13.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,13.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:63 8230 0007 0000 0563 2023 0003 z dopiskiem „Wadium – „Remont dróg gminnych w miejscowościach Szerominek, Kluczewo, Cieciórki, Koziminy Stare, Arcelin, Jeżewo, gm. Płońsk – poprawa stanu dróg gminnych” nr sprawy: RGP.271.6.2023”5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia:upływu terminu związania ofertą,16.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,16.3. unieważnienia postępowania, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:17.1. Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,17.2. Którego oferta został odrzucona,17.3. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,17.4. Po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.9. Zamawiający zatrzymuje, jeżeli:9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,9.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ,2. Spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa powyższego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa powyższego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa powyższego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegającą na remoncie dróg w zakresie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100) (Załącznik Nr 7 do SWZ).b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej lub która posiada odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów w innych krajach. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy (Załącznik Nr 8 do SWZ).Osoba wskazana przez Wykonawcę w wykazie osób musi brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tej osoby jest możliwa tylko w okolicznościach i na warunkach określonych w projekcie umowy.Osoby zdolne do wykonania zamówienia winny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola „Misia Wojtka nr 99” przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-11 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Radzanowo
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego - etap 2
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola „Misia Wojtka nr 99” przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy realizowanego z budżetu obywatelskiego
Dodano: 2023-11-14 - Przebudowa dróg powiatowych zapewniających dojazd pojazdów ciężkich do zakładów produkcyjnych, magazynów położonych na terenie powiatu nowodworskiego - etap 2
Dodano: 2023-11-06 - Remont drogi powiatowej nr 4001 W w miejscowości Ostałów
Dodano: 2023-11-03 - Remonty dróg na terenie miasta Kobyłka z podziałem na części
Dodano: 2023-09-26 - Budowa, przebudowa, naprawy, remonty i modernizacje ciągów komunikacyjnych w 2023 r. na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.
Dodano: 2023-08-29 - Roboty związane z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych i wewnętrznych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-06-01 - Naprawa nawierzchni żwirowych i gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Jednorożec w roku 2023
Dodano: 2023-05-15