Przetargi.pl
Remont dróg gminnych: ulica Leśna w Hucisku, ulice Wspólna i Gutów w Stąporkowie

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3741122 , fax. 041 3741860
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    ul. Piłsudskiego 132a 132a
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3741122, fax. 041 3741860
    REGON: 00053020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych: ulica Leśna w Hucisku, ulice Wspólna i Gutów w Stąporkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg gminnych: ulica Leśna w Hucisku, ulice Wspólna i Gutów w Stąporkowie 1. Remont drogi gminnej ul. Leśna w Hucisku - mechaniczne karczowanie drzew o śr. 15-25 cm piłą mechaniczną - mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków o średniej gęstości - 0,069 ha - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transportem urobku do 1 km - 854 m3 - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1290 m2 - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grubości 15 cm - 516 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm - 516 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na średnią grubość 15 cm - 63 m3 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna grubości 5,0 cm - 1193m2 - przepust rurowy z rur żelbetowych o śr. 60 cm wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi - 8 m - przepusty rurowe betonowe o śr. 50 cm pod zjazdami z murkami czołowymi prefabrykowanymi 4 szt. - 10 m - umocnienie poboczy oraz zjazdów do posesji warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm - 596 m2 2. Remont ulicy Wspólnej w Stąporkowie - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 0,45 km - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transportem urobku do 1 km - 121 m3 - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1818 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu - 460 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na średnią grubość 15 cm - 204 m3 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna grubości 5,0 cm - 1264 m2 - przepust rurowy żelbetowy o średnicy 50 cm pod jezdnią wraz z prefabrykowanymi murkami czołowymi o ściankach prostopadłych - 5 m - umocnienie poboczy oraz zjazdów do posesji warstwą kruszywa łamanego s stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm - 826 m2 3. Remont ulicy Gutów w Stąporkowie - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych trasa drogi w terenie równinnym - 0,22 km - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transportem urobku do 1 km - 157 m3 - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 816 m2 - wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa o grubości 15 cm - 258 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu - 258 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na średnią grubość 12 cm - 67 m3 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna grubości 5,0 cm - 786 m2 - umocnienie poboczy oraz zjazdów do posesji warstwą kruszywa stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm - 326 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp, 3)mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg, oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 4)realizowali jako główny wykonawca z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie określone w art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ 3)wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik Nr 3 do SIWZ 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych..Należy załączyć uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie dróg wraz z aktualnym wpisem na listę członków Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osoby. 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do niniejszej specyfikacji, 8)polisy, a w przypadku braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach