Gmina Daleszyce ogłasza przetarg
- Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
pl. Staszica 9 9
26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
REGON: 29101004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Opracowanie projektu budowlanego remontu drogi gminnej Marzysz - Znojów na dł.ok. 1,2 km; 2. Opracowanie projektu budowlanego remontu drogi gminnej Brzechów - Brzechów Nowiny na dł. ok. 0,2 km. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Projekt budowlano-wykonawczy opracowany w 5 egzemplarzach zawierający: a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w skali miń. 1:1000 z linią rozgraniczającą pas drogowy (istniejącą i projektowaną). 2) Zawartość projektu zagospodarowania terenu: a) opis techniczny z wyszczególnieniem działek, na których realizowana będzie inwestycja (inwestycję zlokalizować z uwzględnieniem terenu istniejącego pasa drogi; Część rysunkowa : a) orientacja; b) projekt zagospodarowania terenu w skali miń. 1:1000 wraz z istniejącymi projektowanym uzbrojeniem terenu. 2. Projekt architektoniczno-budowlany obejmujący: a) dostosowanie projektowanego odcinka do parametrów drogi klasy D; b) zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni dla kategorii ruchu KR-1; c) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną oraz uzyskania warunków technicznych do przebudowy tych urządzeń (jeśli występują). 3. Zawartość projektu wykonawczego drogowego: a) Opis techniczny w tym: - dokumentację geotechniczną podłoża gruntowego wraz z obliczeniem konstrukcji nawierzchni; - uzgodnienie ZUDP; - tabelę robót ziemnych; - wykaz zjazdów na posesje (z lokalizacją, szerokością i powierzchnią). b) Część rysunkowa: - plan orientacyjny; - plan sytuacyjny w skali 1:1000 z urządzeniami inżynierskimi przewidzianymi do przebudowy na formacie składanym A-4; - przekrój podłużny drogi z rzędnymi rowów, przepustów; - przekroje poprzeczne z naniesionymi rzędnymi stałymi terenu (w tym ogrodzeń); - przekroje konstrukcyjne; - rysunki szczegółowe np. wjazdu, przepustu, ewentualnego umocnienia rowu, szczegóły odwodnienia liniowego. c) Opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje wymagane przepisami szczegółowymi pozwalające Zamawiającemu na wystąpienie o decyzję pozwolenia na budowę, opracowanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). III. Dokumenty przetargowe opracowane w 4 egzemplarzach: 1) Przedmiar robót; 2) Ślepy kosztorys - Tabela elementów rozliczeniowych, obejmujący wszystkie występujące roboty (elementy rozliczeniowe) w Excelu, w formie obliczeniowej(dołączyć na elektronicznym nośniku danych); 3) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - dołączyć na elektronicznym nośniku danych. IV. Kosztorys Inwestorski, opracowany w 2 egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami. V. Projekty branżowe przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury (o ile takie wystąpią). VI. Mapy podziałowe nieruchomości niezbędnych pod pas drogowy wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (na podstawie przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Nr 80, poz. 721 z 2003 r. tekst jednolity z dnia 22 października 2008 r. Dz. U. Nr 199, poz. 1227) opracowane na podstawie wstępnej koncepcji budowy drogi w uzgodnieniu z zamawiającym opracowanie obejmować będzie uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz ze sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko ( o ile zajdzie taka [potrzeba). VII. Ilość działek przewidzianych do zajęcia pod pas drogowy: droga nr (0006 T) Marzysz - Znojów ok. 45 działek i droga nr (0006 T) Brzechów - Brzechów Nowiny ok. 5 działek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniona i podpisana oferta - załącznik nr 1; 2) Oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22. ust.1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w/g załączonego wzoru oświadczeń. - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 4) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia : kserokopie uprawnień, wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa branży: - Projektowania budowy dróg; 6) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 7) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiada potencjał techniczny oraz dysponuje czasem do wykonania zamówienia; 8) Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom (podwykonawcom) stanowiący załącznik nr 3 - (zad. Nr. 1) i 3.1 - (zad. Nr 2) do SIWZ. 9) Wykonawca zaakceptuje treść umowy - projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniona i podpisana oferta - załącznik nr 1; 2) Oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22. ust.1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w/g załączonego wzoru oświadczeń. - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 4) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia : kserokopie uprawnień, wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa branży: - Projektowania budowy dróg; 6) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 7) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz posiada potencjał techniczny oraz dysponuje czasem do wykonania zamówienia; 8) Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom (podwykonawcom) stanowiący załącznik nr 3 - (zad. Nr. 1) i 3.1 - (zad. Nr 2) do SIWZ. 9) Wykonawca zaakceptuje treść umowy - projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daleszyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną