Przetargi.pl
Remont dróg gminnych: ul. Marii Skłodowskiej-Curie i ul. Romana Zmorskiego w Sobótce – etap III

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 713 162 123
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 713 162 123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych: ul. Marii Skłodowskiej-Curie i ul. Romana Zmorskiego w Sobótce – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont dróg gminnych: ul. Marii Skłodowskiej-Curie i ul. Romana Zmorskiego w Sobótce – etap III”. Parametry remontowanej drogi (odcinek 0 – 0+559,40):  Długość drogi: L = 559,40m  Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej jezdni, warstwy pomocniczych równa powierzchni frezowania P = 3364,75m²  Jezdnia o szerokości b = 6,0 m,  Odwodnienie drogi poprzez nadanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych. Szczegółowe informacje dotyczące remontowanego odcinka znajdują się w Projekcie Budowlano – Wykonawczym. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do:  Zapewnienie dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,  Opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego,  Wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież,  Zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,  Dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów,  Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. 4.2. Zakres robót w ramach zadania inwestycyjnego: Odcinek I: ul. R. Zmorskiego km 0+0,00 – 0+559,40 JEZDNIA L=559,40m Powierzchnia jezdni równa powierzchni korytowania i masy asfaltowej P=3364,75m2 Krawężniki betonowe 20x30cm na ławie betonowej z oporem 0,095m3/mb: L=1106,60mb Krawężniki betonowe 20x30cm na ławie betonowej z oporem 0,095m3/mb układane na łukach: L=13,55mb CHODNIKI L=545,90m (540P+5,9L) +szerokość zjazdów 19,5m = 565,40mb Powierzchnia chodników równa powierzchni korytowania pod chodniki: P=1086,50 (strona prawa) + 18,60 (strona lewa) = 1105,10m2 Powierzchnia nawierzchni chodników z kostki betonowej szarej P=1101,90m2 Powierzchnia nawierzchni chodników z kostki betonowej Integracyjnej typu "HOLLAND" o gr. 8cm, kolor: czerwony P= 3,20m2 Obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem 0,037m3/mb: L=1084,00 (strona prawa) + 15,15 (strona lewa) = 1099,15=1100mb ZJAZDY Powierzchnia zjazdów P=249,05m2 - zjazdy z masy asfaltowej wg. konstrukcji jezdni KR3 Długość krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem 0,082m3/mb na obwodzie zjazdów (krawężniki wtopione) L=103,40m Długość krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem 0,082m3/mb na zamknięciu zjazdów (krawężniki na płask) L=51,50m Murki (ścianki czołowe przepustów) żelbetowe: 11szt., ok. V=1,89 m3/szt. Przepusty pod zjazdami: rury betonowe ze stopką Ø 400mm: L=31,00mb RÓW Długość rowu przydrożnego: L=511mb Rów do oczyszczenia ok. 0,5m, skarpy do skarpowania Wyłożenie dna i skarp rowu płytami betonowymi typu MEBA o gr. 8cm: P=511x3,0=1533,00m2 POBOCZA Pobocza jednostronne z destruktu z frezowania drogi (frezowany) o grubości 10cm: P=500m2 TERENY ZIELONE Humusowanie - warstwa humusu o gr. 10 cm z obsiewem trawą: P=1210m2 ROZBIÓRKI Nawierzchnia asfaltowa do sfrezowania B=5-8cm, P=3160m2 Frezowana do wbudowania w pobocze a pozostała cześć do wywiezienia i zdeponowania na terenie inwestora w odległości do 5,0km Podbudowa z kruszywa warstwa o grubości ok. 0,5m, P=3160m2 Należy założy, że 20% do wywozu i zagospodarowania przez wykonawcę a 80% do wywiezienia i zdeponowania na terenie inwestora w odległości do 5,0km Demontaż ścianek czołowych i przepustów kamiennych 5szt i przepustów betonowych 3szt Demontaż oporników granitowych L=559,4x2=1118,80mb - wywiezienia i zdeponowania na terenie inwestora w odległości do 5,0km PRACE PRZYGOTOWAWCZE Projekt czasowej organizacji ruchu (ewentualne sterowanie ruchem z wykorzystaniem sygnalizacji świetlnej) Frezowanie pni drzew o obwodzie do 200cm - 1 szt. Wycinka krzaków P=150m2 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wg. projektu docelowej organizacji ruchu Zamontowanie 150mb barierek stalowych U-12a Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót opracowanym na podstawie dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 30.10.2020 roku do godz. 10:00. Oznacza to, że pieniądze muszą znajdować się na rachunku Zamawiającego do wskazanego terminu. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer: 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu prosimy wpisać: „wadium przetargowe – „Remont dróg gminnych: ul. Marii Skłodowskiej-Curie i ul. Romana Zmorskiego w Sobótce – etap III”. Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 2 ppkt. 1 ÷ 5 SIWZ należy zdeponować w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert (pok. nr 15), a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. 5. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Na pisemny wniosek Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza określonego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – wg załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach