Przetargi.pl
Remont dróg gminnych: ul. Gajowa oraz Leśniczówka w Brudzowicach, Kuźnica Piaskowa oraz ul. Altanka w Siewierzu

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych: ul. Gajowa oraz Leśniczówka w Brudzowicach, Kuźnica Piaskowa oraz ul. Altanka w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg gminnych: ul. Gajowa oraz Leśniczówka w Brudzowicach, Kuźnica Piaskowa oraz ul. Altanka w Siewierzu Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Gajowa w Brudzowicach - remont drogi obejmuje częściowe korytowanie, uzupełnienie dwoma warstwami tłucznia, ułożenie dwu warstw nakładki asfaltowej oraz wykonanie utwardzonych poboczy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót, b) Leśniczówka w Brudzowicach - remont drogi obejmuje częściowe korytowanie, uzupełnienie dwoma warstwami tłucznia, ułożenie dwu warstw nakładki asfaltowej oraz wykonanie utwardzonych poboczy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót, c) Kuźnica Piaskowa - remont drogi obejmuje częściowe korytowanie, uzupełnienie dwoma warstwami tłucznia, ułożenie dwu warstw nakładki asfaltowej oraz wykonanie utwardzonych poboczy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót, d) Altanka w Siewierzu - remont drogi obejmuje częściowe korytowanie, uzupełnienie dwoma warstwami tłucznia, ułożenie jednej warstwy nakładki asfaltowej oraz wykonanie utwardzonych poboczy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót, e) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie robót w granicach własności oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z ich naniesieniem na mapę zasadniczą, 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) wykonania projektów organizacji ruchu drogowego wraz z uzgodnieniami, b) oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, c) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, d) bieżącego zgłaszania do odbioru robót zanikowych, dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, e) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, f) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Inwestorowi najpóźniej do dnia odbioru końcowego, h) wykonania robót z należytą starannością nie powodującą uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, i) wykonanie innych niezbędnych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 5. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania ze strony Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 8. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 9. Wykonawcy w celu prawidłowego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. 10. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo- finansowym opracowanym na podstawie kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 11. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 12. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach