Przetargi.pl
Remont dróg gminnych: nr 418018P, nr 418017P, nr 418038P i drogi powiatowej nr 3040P oraz remont i przebudowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej 3040P i w ciągu drogi gminnej nr 418038P.

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 632 758 669
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 632 758 669
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych: nr 418018P, nr 418017P, nr 418038P i drogi powiatowej nr 3040P oraz remont i przebudowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej 3040P i w ciągu drogi gminnej nr 418038P.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W związku z budową nowego odcinka drogi powiatowej pomiędzy m. Powidz a m. Niezgoda oraz rozbudową drogi powiatowej nr 3054P na odcinku Niezgoda – Kochowo powstała konieczność zapewnienia ciągu komunikacyjnego mieszkańcom powiatu słupeckiego i powiatów ościennych. Należy wykonać „drogi objazdowe” do czasu wykonania nowej drogi nr 3040P na odcinku Niezgoda – Powidz oraz do czasu rozbudowy drogi powiatowej nr 3054 P na odcinku Niezgoda-Kochowo. Ww. ciąg komunikacyjny stanowi główne i najkrótsze połączenie północnej części powiatu – (około 5 tys. mieszkańców) z miastem powiatowym tj. Słupcą. Zakresem inwestycji objęte zostaną drogi: - 418018P droga gminna na terenie Gminy Słupca - 418017P droga gminna na terenie Gminy Powidz; - 3040P droga powiatowa; - 418038P droga gminna na terenie Gminy Powidz Razem długość: ok 8,5 km. Przewiduje się wykonanie inwestycji w dwóch etapach: Etap I – priorytetowy - wykonanie remontu drogi 418018P oraz remontu i przebudowy drogi 418017P. Etap II – wykonanie remontu dróg wraz z przebudową kanalizacji deszczowej: 3040P oraz 418038P. Zakres rzeczowy inwestycji: 1) remont nawierzchni, 2) remont obustronnie poboczy, 3) zapewnienie odwodnienia drogi m.in. poprzez nadanie odpowiednich spadków lub zastosowanie innego systemu odwodnienia drogi gdzie będzie to konieczne, 4) wykonanie renowacji istniejących rowów odwodnieniowych, itp., 5) remont przepustów odwodnieniowych pod jezdnią drogi, skrzyżowaniami oraz zjazdami, 6) korektę dostępności do drogi (zjazdy, drogi zbiorcze), 7) przebudowa i remont kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Nowej i ul. Strzałkowskiej w m. Powidz, 8) remont chodnika w ciągu ul. Strzałkowskiej w m. Powidz, 9) odnowienie oznakowania poziomego w ciągu ul. Strzałkowskiej w m. Powidz, 10) przebudowa odcinka drogi gminnej nr 418017P. Szczegółowy opis przedmiotu i szczegółowy zakres prac opisany został w dokumentacji projektowej i technicznej realizacji robót stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje, że złożył w dniu 23 września 2020 r. zgłoszenie budowy lub robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 5. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Powiat Słupecki Bank Spółdzielczy w Słupcy, numer rachunku: 05 8542 0001 0000 4604 2000 0050. W przypadku Wykonawców, którzy wnoszą wadium w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP; 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „dotyczy przetargu – numer sprawy BZP 272.17.2020”. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej termin wniesienia wadium jest terminem uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach