Gmina Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Pokrówka, ul. Gminna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5637363 , fax. 82 5637793
- Data zamieszczenia: 2020-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm
Pokrówka, ul. Gminna 18
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 5637363, fax. 82 5637793
REGON: 53239800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugchelm.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych Nr 104649L i Nr 105056L w miejscowościach Zawadówka i Rudka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje remont drogi nr 104649 na odcinku 843,44 m i remont drogi nr 105056L na odcinku 617,0 m ( łącznie 1460,44 m): 1. roboty przygotowawcze 2. remont jezdni: rozebranie wykruszonych krawędzi jezdni na poszerzeniach jezdni i poboczach wraz z profilowaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z odwiezieniem gruntu, wykonanie nasypów z gruntu dostarczonego z wykopu warstwami gr. 30 cm z zagęszczeniem, warstwa odcinająca z piasku zagęszczona mechanicznie grub. 10 cm, podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej z uziarnieniu 0/63 mm grub. 20 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu 0/31,5 mm grub. 15 cm, warstwa wzmacniająca z masy betonu asfaltowego AC 16W, 50/70 grub. 4 cm z transportem masy na miejsce wbudowania, 3. nawierzchnia jezdni z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 gr. 4 cm i AC11S, 50/70 gr. 4 cm, 4. remont zjazdów indywidualnych z kruszyw łamanych 0/31,5 mm z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym, 5. pobocza gruntowe - profilowanie i zagęszczenie, obsianie trawą na szerokości 1,0 m po każdej stronie, 6. oznakowanie pionowe i poziome strukturalne, 7. bariery energochłonne na przepustach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy Pzp wzywa Wykonawców do złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (zwanym dalej wnioskiem) oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunku udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór załącznik nr 1A), 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-22) (wzór załącznik nr 1B), 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 3), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w III.1.3). 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - wzór załącznik nr 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia. Wzory oświadczeń zostały przygotowane przez Zamawiającego i udostępnione na stronie http://ugchelm.bip.lubelskie.pl. 2. Klauzula RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Remont dróg gminnych Nr 104649L i Nr 105056L w miejscowościach Zawadówka i Rudka" prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zachowanie i poprawa funkcjonalności układu urbanistycznego Sławatycz
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja sieci dróg na terenie wsi Adamów, Władysławów i Sobiska
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy ulicy Sienkiewicza 27 w Terespolu
Dodano: 2024-07-11 - Odbudowa alejek w zabytkowym „starym parku” w miejscowości Siennica Różana
Dodano: 2024-07-04 - Przebudowa dróg gminnych w gminie popegeerowskiej w miejscowościach Wólka Zastawska, Zastawie, Nowa Wróblina i Nowy Stanin
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Stanin
Dodano: 2024-06-12 - Remont drogi gminnej nr 102641L od km 0+000,00 do km 1+095,00 w miejscowości Zastawie i Wólka Zastawska.
Dodano: 2024-06-06 - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Mokrem
Dodano: 2024-04-11 - Przebudowa boiska wraz z wymianą małej architektury na terenie zespołu dworsko-parkowego w Piotrowicach gm. Strzyżewice
Dodano: 2024-03-26 - Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Białopolu
Dodano: 2024-02-27