Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Chełm - VIII części

Gmina Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Pokrówka, ul. Gminna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5637363 , fax. 82 5637793
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm
    Pokrówka, ul. Gminna 18
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5637363, fax. 82 5637793
    REGON: 53239800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.chelm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Chełm - VIII części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg gminnych na terenie gminy Chełm w sezonie zima 2019 - 2020 roku – VIII części. 1.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 ustawy Pzp na wykonanie zamówienia wg niżej podanego podziału: 1.2.1. Część I zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Janów, Podgórze, Henrysin. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części I wynosi ok. 400. 1.2.2. Część II zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Stołpie, Tytusin, Nowosiółki, Nowosiółki-Kolonia, Ochoża-Kolonia, Józefin. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części II wynosi ok. 350. 1.2.3. Część III zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Staw, Parypse, Horodyszcze-Kolonia, Horodyszcze. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części III wynosi ok. 350. 1.2.4. Część IV zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Okszów, Okszó Kolonia Stańków, Nowiny, Wólka Czułczycka, Zarzecze. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części IV wynosi ok. 400. 1.2.5. Część V zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Srebrzyszcze, Koza-Gotówka, Antonin. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części V wynosi ok. 200. 1.2.6. Część VI zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Zawadówka, Rudka, Żółtańce, Żółtańce-Kolonia. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części VI wynosi ok. 350. 1.2.7. Część VII zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Pokrówka, Strupin Duży, Strupin Mały, Strupin Łanowy, Rożdżałów, Krzywice. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części VII wynosi ok. 400. 1.2.8. Część VIII zamówienia: „Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Chełm obejmuje następujące sołectwa: Depułtycze Królewskie, Depułtycze Królewskie Kolonia, Nowe Depułtycze, Stare Depułtycze, Wojniaki, Uher, Weremowice, Zagroda, Ludwinów. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu w sezonie zimowym dla części VIII wynosi ok. 500. 1.3. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie VIII części zamówienia. 1.4. Łączna ilość pracy sprzętu w sezonie ok. 3350 godzin. 1.5. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przystąpienia do prowadzenia akcji zimowej po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych; 2) samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj.: intensywne opady śniegu – po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji; 3) usuwania śniegu z dróg (płużenie) przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych; 4) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu ……… godziny podjąć akcje odśnieżania lub posypywania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zleceniodawcy zakresu i rodzaju usług do wykonania, 5) w szczególnie trudnych warunkach atmosferycznych należy odśnieżyć w pierwszej kolejności jeden pas ruchu, wykonując tzw. mijanki w zasięgu widoczności (ok. 200 – 300 m), 6) używania sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego; 7) wyposażenia operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej; 8) wyznaczenia osób pełniących dyżur w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu; 9) każdego dnia zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowego przeprowadzenia akcji zimowej związanej z odśnieżaniem; 10) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów (Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz.1322 ze zm.). 1.6. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego: 1) Przestrzeganie przepisów: a) ustawy z dnia 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2020 r. poz.470 z późn. zm.), c) Ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), d) Ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), e) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2015 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960). 2) Wykonawca dostosowuje organizacje pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie. 1.7. Zastrzeżenia Zamawiającego: a) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę na daną część zamówienia zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonania usługi polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokość odśnieżania. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie. c) Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi. 1.8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1.8.1. jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa)podwykonawców; 1.8.2. w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8.3. jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 1.9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby (kierowcy), która w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będzie następujące czynności: a) obsługa sprzętu mechanicznego tj. sprzęt lekki, sprzęt ciężki; • jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. UWAGA! 1) Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi lub roboty na rzecz Wykonawcy. 2) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednią osobą na każdym rejonie oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowanie tymi samymi osobami w różnych rejonach – akcja zima musi być prowadzona w sposób sprawny, zgodnie z wymaganymi standardami. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 2 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: informacja o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach