Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Żegocina

Gmina Żegocina ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
    Żegocina 316 -
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
    REGON: 85166075000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Żegocina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Żegocina”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części w następujący sposób: Część 1 (przedmiar nr 7a):  Remont drogi gminnej „Błoniarze - Góry" w miejscowości Rozdziele  Remont drogi gminnej „Szkoła-Błaskówka” w miejscowości Rozdziele  Remont drogi gminnej „Doliny” w miejscowości Rozdziele  Remont drogi gminnej „Zastawie” w miejscowości Bełdno  Remont drogi gminnej „Węgry” w miejscowości Bytomsko  Remont drogi gminnej „Brzeziny” w miejscowości Łąkta Górna  Remont drogi gminnej „Dział-Dudzic” w miejscowości Łąkta Górna Remont drogi gminnej „Błoniarze - Góry" w miejscowości Rozdziele polegał będzie na: 1. Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych fr. 0/63 mm gr. 20 cm m2 468,00 2. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) m2 468,00 3. Uzupełnienie istniejącego pobocza tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie o gr. śred.10 cm m3 3,60 Remont drogi gminnej „Szkoła-Błaskówka” w miejscowości Rozdziele polegał będzie na: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltowa w lokalizacji wg. wskazań inwestora w 4 odcinkach : t 8,50 Remont drogi gminnej „Doliny” w miejscowości Rozdziele polegał będzie na: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltowa w lokalizacji wg. wskazań inwestora w 3 odcinkach: t 8,00 Remont drogi gminnej „Zastawie” w miejscowości Bełdno polegał będzie na: 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat.IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km /koryto na gł. 35 cm/ Obmiar: 8*0,5+17*1+17*1,7+12*0,8+30*2+24*1 +20 *1,2 =166,8 m2 *0,35 = 58,38 m3 58,38 2. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych fr. 63/120 mm gr. 20 cm m2 166,80 3. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych fr 0/63 mm gr. 15 cm m2 166,80 4. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) m2 166,80 5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) /docelowo 5 cm/ Obmiar: 3*8 = 24, Krotność = 1.25 m2 24,00 6. Studnie rewizyjna - montaż pokrywy, pierścienia odciążającego oraz włazu typu ciężkiego/ szt. 1,00 7. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu wraz z przykanalikiem o śred. 20 cm dł.2,0 m szt. 1,00 8. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm / Pobocza/ Obmiar: 97*0,75 = 72,75 m2 72,75 Remont drogi gminnej „Węgry” w miejscowości Bytomsko polegał będzie na: 1. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 299.7 m2 299,70 2. Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne m2 m2 299,70 3. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) /docelowo 3 cm po zagęszczeniu/ Krotność = 0.75 m2 299,70 4. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) m2 299,70 5. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm / Pobocza/ Obmiar: 103*/2*0,2 =41,2 41.2 m2 41,20 6. Uzupełnienie istniejącego pobocza tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. ponad 10 cm m3 4,80 7. Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24.0 kg/m m 18,00 8. Zakończenia barier ochronnych stalowych jednostronnych o masie 24.0 kg/m m 8,00 Remont drogi gminnej „Brzeziny” w miejscowości Łąkta Górna polegał będzie na: 1. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm / profilowa/ Obmiar: 162*2,6 = 421,2 m2 421,20 2. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) m2 421,20 3. Uzupełnienie istniejącego pobocza tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. śred.7 cm – pobocza. Obmiar:162/2*0,3/*0,08= 7,77 m3 m3 7,77 Remont drogi gminnej „Dział-Dudzic” w miejscowości Łąkta Górna polegał będzie na: 1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. L (m2 IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Obmiar:32*2,6 = 83,2 83.2 m2 m2 83,20 2. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych fr. 31,5/63 mm gr. 20 cm m2 83,20 3. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych fr 0/31,5 mm gr. 15 cm m2 83,20 4. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) m2 83,20 5. Uzupełnienie istniejącego pobocza tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie o gr. śred.7 cm - pobocza Obmiar 32*/2*0,2/*0,07 śred. = 0,89 m3 0,89 Część 2 (przedmiar nr 7b):  Remont drogi transportu rolnego „Piter – Dział” w miejscowości Łąkta Górna. Remont drogi transportu rolnego „Piter – Dział” w miejscowości Łąkta Górna polega na wykonaniu: 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV Obmiar: 245x3 = 735m2 m2 735,00 2. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km /rów odwadniający/ Obmiar: 480x0,3m3/mb =144 m3 144,00 3. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 3 cm /łącznie 15 cm/grubość warstwy po zagęszczeniu Obmiar 30x0,6 = 18, Krotność: 5 m2 18,00 4. Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PPSN8 dwuścienne o śr. 40 cm Obmiar: 2 zjazdy + 3 przepusty pod drogą po 6 mb = 30 m 30,00 5. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm / poprawa przejezdności/ m2 1485,00 Część 3 (przedmiar nr 7c):  Remont drogi gminnej „Żegocina – Cmentarza” w miejscowości Żegocina. Remont drogi gminnej „Żegocina – Cmentarza” w miejscowości Żegocina obejmuje: 1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat.IV z Transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km Obmiar: 63*0,8*0,6 = 50,40 m3 50,40 2. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm m 63,00 3. Zasypanie kolektora zasypką z materiałów sypkich m2 50,40 4. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych fr. 31,5/63 mm gr. 20 cm Obmiar: 63*1,8 = 113,40 m2 m2 113,40 5. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych fr.0/31,5 mm gr. 10 cm m2 113,40 6. Studnie wlotowa / dwa wloty z kratami o śred. 40 cm/ z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 1 m szt. 1,00 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na część 1, 2 lub 3 albo na całość zamówienia, tj. część 1, 2 i 3. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: Przedmiot główny 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Przedmioty dodatkowe: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: dla części 1 – 2000,00 zł /słownie/ dwa tysiące złotych dla części 2 – 1000,00 zł /słownie/ dwa tysiące złotych dla części 3 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, zabezpiecza swoją ofertę dla każdej części osobno. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział w Bochni, Filia w Żegocinie Nr 74 8591 0007 0080 0000 1270 0007 W tytule przelewu należy dopisać część zamówienia, której dotyczy. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 16 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów 10 osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowy dla każdej części, na którą wykonawca składa ofertę, 2) Dodatkowo, wraz z ofertą należy złożyć: 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ i Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3) Dowód wniesienia wadium niezależnie na każdą część zamówienia, w zależności od części, na którą składana jest oferta, wymóg ten winien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia ( dotyczy części 1 lub 2 zamówienia). W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeżeli dotyczy): Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22 a ust.2 ustawy pzp. 5) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 6). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7). Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm.) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej bip.malopolska.pl/ugzegocina informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach