Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz. 2. Zamówienie zostało podzielone na II części / zadania: 1) Część I : Remont drogi gminnej Nr 580282K Stary Wiśnicz- Kobyle w km 0+000 -0+363, 0+704 - 2+493, 2+876- 4+604. 2) Część II : Remont drogi gminnej Nr 580275K Królówka - Muchówka w km 0+000 -1+060, 1+070- 2+448, 2+809- 3+595. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla: 1) Część I : Remont drogi gminnej Nr 580282K Stary Wiśnicz- Kobyle w km 0+000 -0+363, 0+704 - 2+493, 2+876- 4+604. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - regulację wpustów ulicznych i zaworów wodnych, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie nawierzchni, - odtworzenie poboczy, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego na odcinkach o długościach: 363,0 mb, 1 789,0 mb, 1 728,0 mb. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach ( ze względu na posiadane środki finansowe) : - I etap – realizacja w 2019 roku obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej Nr 580282K Stary Wiśnicz- Kobyle w km: 0+704- 2+493 oraz w km 2+876- 3+211. - II etap – realizacja do 15 maja 2020 r. obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej Nr 580282K Stary Wiśnicz- Kobyle w km: 0+000 - 0+363 oraz w km 3+211- 4+604. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót do wypełnienia przez Wykonawcę – stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych W celu prawidłowego sporządzenia oferty wykonania zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie Wykonawca. Zadanie dofinansowane jest ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. 2) Część II : Remont drogi gminnej Nr 580275K Królówka - Muchówka w km 0+000 -1+060, 1+070- 2+448, 2+809- 3+595. Zakres rzeczowy robót obejmuje: - regulację wpustów ulicznych i zaworów wodnych, - wymianę podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - odtworzenie poboczy, - urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, - umocnienie rowu na odcinkach o długościach: 1060,0 mb, 1 378, 0 mb, 786,0 mb. Zadanie realizowane będzie w dwóch etapach ( ze względu na posiadane środki finansowe) : - I etap realizacja w 2019 roku obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej Nr 580275K Królówka - Muchówka w km 2+809- 3+595. - II etap ( końcowy) – realizacja do 15.05. 2020 roku obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej Nr 580275K Królówka - Muchówka w km: 0+000 -1+060, 1+070- 1+590, 1+600-2+448. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót do wypełnienia przez Wykonawcę – stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych W celu prawidłowego sporządzenia oferty wykonania zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla części I – 22.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100) - dla części II – 21.000,00 zł ( słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla Części I - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; dla Części II - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót załącznik do SIWZ wraz ze Zbiorczym zestawieniem cen - załącznik nr 1 a do Formularza oferty; 2.Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt. 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach