Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie gminy Nowe Brzesko z podziałem na zadania: 1. Remont drogi gminnej ul. Ogrodowa działka ewid. nr 1425 w miejscowości Nowe Brzesko w km 0+000 - 0+370 2. Remont drogi gminnej (od drogi gminnej działki ewid. nr 585/3 do drogi gminnej działki ewid. nr 585/3) działka ewid. nr 127/6 w miejscowości Hebdów w km 0+000 - 0+330

Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko ogłasza przetarg

  • Adres: 32-120 Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 385-20-94 , fax. 12 385 03 55
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
    ul. Krakowska 44 44
    32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 12 385-20-94, fax. 12 385 03 55
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie gminy Nowe Brzesko z podziałem na zadania: 1. Remont drogi gminnej ul. Ogrodowa działka ewid. nr 1425 w miejscowości Nowe Brzesko w km 0+000 - 0+370 2. Remont drogi gminnej (od drogi gminnej działki ewid. nr 585/3 do drogi gminnej działki ewid. nr 585/3) działka ewid. nr 127/6 w miejscowości Hebdów w km 0+000 - 0+330
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gminnych na terenie gminy Nowe Brzesko z podziałem na zadania: 1. Remont drogi gminnej ul. Ogrodowa działka ewid. nr 1425 w miejscowości Nowe Brzesko w km 0+000 - 0+370 2. Remont drogi gminnej (od drogi gminnej działki ewid. nr 585/3 do drogi gminnej działki ewid. nr 585/3) działka ewid. nr 127/6 w miejscowości Hebdów w km 0+000 - 0+330. Zakres robót: Zakres prac obejmuje wykonanie m.in.: 1. Robót przygotowawczych, 2. Remont podbudowy, 3. Remont nawierzchni, 4. Remont poboczy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 8 i w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7. Ofertę należy opracować na podstawie przedmiaru robót (zał. nr 7), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 8), specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz ewentualnej wizji w terenie. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres udzielanej gwarancji oraz rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania przedmiotowego zamówienia. W przypadku podania konkretnych nazw materiałów bądź producentów w opisie przedmiotu zamówienia mogą być one zastąpione zamiennymi równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert do godz. 9:30. 3. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w gotówce należy wpłacić na rachunek nr 48 8591 0007 0260 0000 0286 0040 w KBS O/Nowe Brzesko dołączając do oferty kserokopię dowodu wpłaty. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty. 5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium, tj.: 1) kopię potwierdzenia dokonania przelewu - w przypadku pieniądza, lub 2) oryginał odpowiedniego dokumentu finansowego (poręczenie, gwarancja). Zwrot wadium/zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugimnowebrzesko/Article/id,240786.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach