Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Łapanów: Nr K 580241 Zbydniów – Dołki i Nr K 580205 Sobolów – Sieradzka – Kamyk

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34
    32-740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
    REGON: 85166067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Łapanów: Nr K 580241 Zbydniów – Dołki i Nr K 580205 Sobolów – Sieradzka – Kamyk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie gminy Łapanów w następujących miejscowościach: 1) Zadanie nr 1 – Remont drogi gminnej Nr K 580241 Zbydniów – Dołki w miejscowości Zbydniów km 0+000 – 0+160, 0+300 – 0+900 w zakresie: mechaniczne oczyszczenie, wyrównanie i skropienie podbudowy warstwą, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych, podbudowa z kruszywa łamanego, odbudowa zniszczonych poboczy 2) Zadanie nr 2 – Remont drogi gminnej Nr K 580241 Zbydniów – Dołki w miejscowości Zbydniów km 0+160 – 0+300, 0+900 – 1+260 w zakresie: mechaniczne oczyszczenie, wyrównanie i skropienie podbudowy warstwą, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych, podbudowa z kruszywa łamanego, odbudowa zniszczonych poboczy 3) Zadanie nr 3 – Remont drogi gminnej Nr K 580205 Sobolów – Sieradzka – Kamyk w miejscowości Sobolów, Kamyk km 1+010 – 2+500 w zakresie: roboty rozbiórkowe, odwodnienie, warstwa wyrównawcza, nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych, pobocza Zakres robót szczegółowo określa specyfikacja techniczna oraz przedmiary będące załącznikami do niniejszej specyfikacji i zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego https://bip.malopolska.pl/uglapanow/. Zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu Państwa w ramach przyznanej dotacji. Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy Pzp, dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony złożony w oryginale na podstawie załączonych przedmiarów dla danej CZĘŚCI. Przy czym dla CZĘŚCI nr 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć 2 kosztorysy ofertowe (dla każdego zadania oddzielnie) – z uwagi na dofinansowanie inwestycji i związane z tym rozliczenie środków zewnętrznych. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach