Gmina Parchowo ogłasza przetarg
- Adres: 77-124 Parchowo, ul. Krótka 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8214466 , fax. 059 8214466
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Parchowo
ul. Krótka 2 2
77-124 Parchowo, woj. pomorskie
tel. 059 8214466, fax. 059 8214466
REGON: 77097954200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parchowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych - ulicy Kasztanowej i Tartacznej w miejscowości Parchowo - II ETAP km 0+132 - km 0+517 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: - rozebranie nawierzchni - elementy uszkodzone i elementy nieuszkodzone (nawierzchnie chodnikowe, krawężniki obrzeża , płyty chodnikowe, płyty drogowe oznakowanie i inne) należy złożyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego - transport do 1 km, - frezowanie nawierzchni asfaltowych na głębokości 4cm z odwiezieniem kory asfaltowej na plac składowy wskazany przez Zamawiającego - transport do 1 km, - rozebranie elementów istniejącej kanalizacji deszczowej i elementów odwodnienia w tym studzienek z wpustami oraz barier metalowych z rur stalowych, - ułożenie krawężników, obrzeży betonowych, - naprawa nawierzchni bitumicznych przy użyciu siatki Glasstex, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych, - wykonanie chodników, wjazdów z kostki brukowej betonowej, - wykonanie oznakowania stałego i czasowej zmiany organizacji ruchu, - regulacja pionowa włazów kanałowych, - regulacja zaworów wodociągowych, - przebudowa studni rewizyjnych, - przykanaliki z rur PCW kielichowych, - demontaż istniejących słupów oświetleniowych, - stawianie słupów oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych, - zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( 3 egz.) Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy -Prawo Budowlane; e) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót; f) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; g) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; h) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; i) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; j) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; k) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego l) wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 3 egz. m) na Wykonawcy spoczywa obowiązek wytyczenia punktów głównych przez uprawnionego geodetę i odpowiedzialność za ochronę wytyczonych punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty przewidziane w dokumentacji budowlanej i SIWZ w okresie ich realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 10.000,00 zł. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bytowie nr 60 9321 0001 0007 3495 2000 0050 z dopiskiem Wadium - Remont dróg gminnych - ulicy Kasztanowej i Tartacznej w miejscowości Parchowo - II ETAP km 0+132 - km 0+517. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parchowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT DROGI POŻAROWEJ NR 11 W LEŚNICTWIE KALISKA I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ul. Kalinowej i ul. Wrzosowej w Kościerzynie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Jerzego z Dąbrowy w Człuchowie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót ulepszających nawierzchnię odcinka drogi gminnej (ul.Witosa)nr 228108G w Gniewie
Dodano: 2016-07-26 - Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ulicach Powstańców Warszawy i Haffnera w Sopocie, w ramach projektu pn: Ochrona , rewaloryzacja i zabezpieczenie obszarów cennych przyrodniczo w Uzdrowiskach Woj. Pomorskiego poprzez budowę infrastruktury ukierunkowującej ruch turystyczny oraz zagospodarowanie i zwiększenie bioróżnorodności na terenach cennych przyrodniczo w Ustce i Sopocie finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja dróg dojazdowych do pól w Kolniku.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dróg w kompleksie wojskowym m. Wicko Morskie
Dodano: 2016-07-25 - Utwardzenie odcinka drogi transportu rolnego Nawcz - Kętrzyno
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa nawierzchni dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Linia
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 228025G Piaseczno - Piaseckie Pole na długości 515m stanowiącej drogę transportu rolnego
Dodano: 2016-07-08