Przetargi.pl
Remont dróg gminnych: Część I . Remont drogi gminnej o numerze geodezyjnym 203 , 214, 217 w miejscowości Dobków , uszkodzonej w wyniku powodzi w roku 2001 na odcinku ok. 655 mb Część II. Remont drogi gminnej numerze geodezyjnym nr 91 w miejscowości Stara Kraśnica uszkodzonej w wyniku powodzi w roku 2001 na odcinku ok. 550 mb

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-540 Świerzawa, pl. Wolności 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    pl. Wolności 60 60
    59-540 Świerzawa, woj. dolnośląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.Świerzawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych: Część I . Remont drogi gminnej o numerze geodezyjnym 203 , 214, 217 w miejscowości Dobków , uszkodzonej w wyniku powodzi w roku 2001 na odcinku ok. 655 mb Część II. Remont drogi gminnej numerze geodezyjnym nr 91 w miejscowości Stara Kraśnica uszkodzonej w wyniku powodzi w roku 2001 na odcinku ok. 550 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ; przekraczająca 14.000 euro i nie przekraczająca kwoty art. 8 ust. 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ni dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIE 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2) Warunkiem postępowania jest wykonanie co najmniej jednej roboty o podobnym charakterze oraz o podobnej wartości . 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą -spełnia albo nie spełnia 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy , dostawcy , lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny , czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne , finansowe i techniczne : 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do oferty . 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie ,a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedłożenia następujących dokumentów : 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie , odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawie lub usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia , z podaniem wartości , przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawa ta została wykonana należycie ( zał. nr 2 do oferty) Zamawiający dopuszcza ,aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru . 4. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , należy przedłożyć : 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty . Z informacji powinno wynikać jednoznacznie , że wykonawca posiada zabezpieczenie finansowe bądź zdolność kredytową na wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 % ceny oferowanej brutto . 2) polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności . 5. Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie dostarczonych przedmiarów. 6. Oświadczenie Wykonawcy ,że dokonał oględzin placu budowy oraz zapoznał się z projektem . 7. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum ) , zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający żąda : 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkc. 1 ppkt 1 , pkt.2 ppkt.1.Dokumenty wymienione w pkcie 3 i 4 składane mogą być wspólnie i takiej będą podlegać ocenie . 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia , do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej ,winna zawierać w szczególności : oznaczenie stron , cel działania , czas trwania umowy , zasady współdziałania , w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z paragrafem 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy , oraz form , w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 )oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich dokumenty mogą być składane. 9.Zamawiający wymaga ,aby żądane dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierzawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach