Przetargi.pl
Remont dróg gminnych

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 416 390 , fax. 256 416 390
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 256 416 390, fax. 256 416 390
    REGON: 57115826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Remont dróg gminnych”. Zamówienie podzielone jest na cztery niezależne części: Część 1: Remont drogi gminnej nr 361304W Zaolszynie – gr. gm. Trzebieszów – dr. krajowa nr 2 – Zbuczyn na odcinku od km 0+000 do km 1+223 o długości 1223 mb. Część 2: Remont drogi gminnej nr 361333W Grodzisk – Łęcznowola na odcinku od km 0+000 do km 0+315 o długości 315 mb. Część 3: Remont drogi gminnej nr 361323W Chromna – Jasionka na odcinku od km 0+090 do km 0+240 o długości 150 mb. Część 4: Remont drogi gminnej nr 361324W Łęcznowola – Dziewule na odcinku od km 0+496 do km 1+203 o długości 707 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 2: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 3: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część 4: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2018 poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Międzygminnym Banku Spółdzielczym w Zbuczynie Nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oczekuje złożenia przez wykonawcę kosztorysu ofertowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach