Przetargi.pl
Remont dróg dojazdowych i utwardzenia placu przy Szkole Podstawowej w Janowie

Urząd Gminy Janów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-130 Janów, ul. Sokólska 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7216288 , fax. 085 7216095
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janów
    ul. Sokólska 18 18
    16-130 Janów, woj. podlaskie
    tel. 085 7216288, fax. 085 7216095
    REGON: 00053417300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg dojazdowych i utwardzenia placu przy Szkole Podstawowej w Janowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie remontu utwardzenia powierzchni gruntu w obrębie Szkoły Podstawowej w Janowie tj. drogi dojazdowej od drogi powiatowej poprzez istniejący zjazd oraz miejsc postojowych od strony północnej, zmianę nawierzchni na placu przed szkołą od strony wschodniej. Inwestycja obejmuje swym zakresem jeden obiekt branży drogowej. Przewiduje się wykonanie całego zakresu robót w jednym etapie. Podstawowe elementy robót: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne zasadnicze i wykończeniowe, - wzmocnienie istniejących warstw konstrukcyjnych podbudowy na placach i jezdni drogi dojazdowej, - wykonanie ciągów pieszych Zestawienie powierzchni poszczególnych elementów zagospodarowania kształtuje się następująco: - powierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na drodze dojazdowej - 541,8 m2, - powierzchnia chodników i placów z kostki brukowej gr. 6 cm - 2292,0 m2, - powierzchnia utwardzenia placu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 700,3 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) . 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Sokółka, Oddział Janów nr 10 8093 0000 0028 3982 2000 0010 z dopiskiem - Wadium na remont dróg dojazdowych i utwardzenia placu przy Szkole Podstawowej w Janowie -. Wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. 15.04.2009 roku do godz. 11:00. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w ust. 1 oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Złożone poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 u Pzp, a ich beneficjentem musi być Urząd Gminy w Janowie. 4. Zamawiający postuluje dołączenie do oferty w sposób trwały potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii dowodów wpłaty wadium, o którym mowa w ust.2 zdanie 1, lub kopii dokumentów, których mowa w ust. 3 zdanie 1. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art.. 22 ust. 1 ustawy, 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,( zakres działalności powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia ) 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 robotę (w okresie roku kalendarzowego) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,(posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej) 4) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z data wcześniejszą , lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument; b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) wykaz 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykonanej roboty budowlanej należy przedstawić dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana należycie. Wykaz należy przedstawić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, d) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (podwykonawców - jeżeli będą uczestniczyć) należy przygotować z wykorzystaniem załącznika nr 4, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) formularz ofertowy - załącznik nr 1, f) parafowany formularz umowy - załącznik nr 5, g) kosztorys ofertowy, h) dowód wniesienia wadium, 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII pkt. 1 ppkt. a,b niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach