Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu
ul. Akademicka 8 8
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
REGON: 06004411400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Domu Studenta przy ul. Sienkiewicz 10 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont Domu Studenta na który składa się: 1. Zadanie 1 - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej 2. Zadanie 2 - montaż instalacji solarnej i kotłowni na paliwo stałe do podgrzewania ciepłej wod - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, , która będzie ubiegała się o udzielenia zamówienia publicznego, złoży ofertę oraz zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeśli jego oferta zostanie wybrana. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 2.2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej, działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 Ust. 1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujący dokument: 1 Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno-finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszzamosc.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa (modernizacja) instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Tarnogrodzie ul. 1 Maja7.
Dodano: 2016-06-09 - Dostosowanie instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania i kotłowni w Budynku Pałacu i oficyny w Rejowcu wpisanego do rejestru Zabytków Województwa Lubelskiego pod nr A/329
Dodano: 2015-09-14 - Roboty budowlane polegające na budowie przyłącza i instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Grodzkiej 36 i ul. Kowalskiej 17 w Lublinie
Dodano: 2015-07-06 - Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Połoskach i Zespołu Placówek Oświatowych w Piszczacu -Etap II - kotłownia przy ZPO w Piszczacu
Dodano: 2015-06-29 - Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Połoskach i Zespołu Placówek Oświatowych w Piszczacu -Etap II - kotłownia przy szkole w Połoskach
Dodano: 2015-06-24 - Roboty budowlane polegające na budowie przyłącza i instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Grodzkiej 36 i ul. Kowalskiej 17 w Lublinie
Dodano: 2015-06-22 - Remont wymiennikowni ciepła wraz z wymianą zaworów
Dodano: 2014-06-09 - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku internatu oraz remont elewacji budynku warsztatów
Dodano: 2014-05-07 - Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku w Gminie Ruda-Huta - projekt i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2014-04-09 - Wymiana pompy ciepła i modernizacja kotłowni w Publicznym Gimnazjum nr 1 w miejscowości Jelnica
Dodano: 2013-11-21