Przetargi.pl
Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku w Gminie Ruda-Huta - projekt i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Ruda-Huta ogłasza przetarg

  • Adres: 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5686033 , fax. 82 5686033
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ruda-Huta
    ul. Niepodległości 44 44
    22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie
    tel. 82 5686033, fax. 82 5686033
    REGON: 11019803700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż pomp ciepła szansą zwiększenia wykorzystania energii przyjaznej środowisku w Gminie Ruda-Huta - projekt i wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Zakup i montaż wraz z rozruchem pomp ciepła oraz wykonanie odwiertów dla 6 budynków użyteczności publicznej: a) BUDYNEK NR 1 - Budynek komunalny/GS/ - ul. Targowa 6, 22-110 Ruda-Huta, działka ewidencyjna nr 175/7, powierzchnia zabudowy - 320m2, budynek 1 piętrowy; b) BUDYNEK NR 2 - Budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia - ul. Niepodległości 36, 22-110 Ruda-Huta, działka ewidencyjna nr 517/2, powierzchnia zabudowy 556m2, budynek 1 piętrowy; c) BUDYNEK NR 3 - Budynek Urzędu Gminy Ruda-Huta - ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, działka ewidencyjna nr 453, powierzchnia zabudowy 200m2 - budynek 1 piętrowy; d) BUDYNEK NR 4 - Centrum Kultury i Rekreacji w Rudce - Rudka 58, 22-110 Ruda-Huta, działka ewidencyjna nr 237, powierzchnia zabudowy 608m2 - budynek parterowy; e) BUDYNEK NR 5 - Dom Kultury w Rudzie-Kolonii - Ruda-Kolonia 28A, 22-110 Ruda-Huta, działka ewidencyjna nr 42/2, 43/8, powierzchnia zabudowy 214,18 m2 - budynek 1 piętrowy; f) BUDYNEK NR 6 - Dom Kultury w Żalinie - Żalin 76A, 22-110 Ruda-Huta, działka ewidencyjna nr 153/1, powierzchnia zabudowy 269,24 m2 - budynek parterowy. 2. Opracowanie dokumentacji w szczególności: a) Projektowej instalacji pomp ciepła; b) Projektowej prac geologicznych; c) Powykonawczej prac geologicznych. 3. Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia. 4. Zakup i montaż systemu pomiarowo-monitoringowego - zestaw modułów komunikacyjnych (umożliwiających m.in. sterowanie pracą pomp przez Internet) oraz urządzeń pomiarowych pozwalających na zbieranie danych o warunkach pracy każdej z pomp oraz na zintegrowanie z platformą internetową, na której będzie możliwość śledzenia on-line danych o faktycznych osiągach pracujących instalacji i osiąganych efektach ekologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowi załącznik nr 2. Wykonawca zorganizuje szkolenie dla 2 osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy w kwocie 15.000,00 zł. 2) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.04.2014 r. godz.11:00 w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy Sawin o/Ruda-Huta Nr 02 8192 0002 2002 0020 0035 0007 /dowód wpłaty wadium dołączyć do oferty/. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugrudahuta.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach