Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-520 Opatowiec, ul. Rynek 3/3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3518052 w. 14 , fax. 041 3518031
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Rynek 3/3 3/3
28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3518052 w. 14, fax. 041 3518031
REGON: 00054527700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DOMU KULTURY W OPATOWCU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
roboty montażowo-murarskie: wykonanie konstrukcji do zamontowania podwieszonych sufitów z płyt gipsowych w salach: konferencyjnej na wysokości 3,20 m od poziomu posadzki i biesiadnej na wysokości 3,70 m od poziomu posadzki wraz z zamontowaniem oświetlenia sufitowego.Zdemontowanie drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej, zamontowanie nowej z PCV. Zdemontowanie zewnętrznych drzwi w sali biesiadnej z zamurowaniem otworu drzwiowego. Przebudowa głównego wejścia do budynku Domu Kultury z przebudową schodów wewnętrznych z podestem przystosowanym dla niepełnosprawnych. Zamurowanie dwóch otworów po zdemontowaniu drzwi w sali konferencyjnej.
roboty wykończeniowe
Podłogi:
- panele -biblioteka, pokoje biurowe salka komputerowa piętro, dwa pokoje-parter
- posadki płytki terakoty - korytarze toalety (parter, piętro)sala konferencyjna -piętro, dwa pokoje-parter
- glazura na zamontowanych na ścianach płytach gipsowych w pomieszczeniach toalet (parter i piętro)
Malowanie:
- po zagipsowaniu i uzupełnieniu tynków wewnętrznych pomalowanie farbami wszystkich pomieszczeń
roboty elewacyjne: Ocieplenie budynku płytami styropianu z wykonaniem tynków mineralnych.
roboty pokryciowe i dekarskie: wykonanie nowego pokrycia dachów papą termozgrzewalną z przemurowaniem przewodów kominowych i wykonaniem obróbek blacharskich.
instalacje:
- elektryczne opis robót w kosztorysie inwestorskim.
- wodno-kanalizacyjne: wymiana starej instalacji z rur żeliwnych i stalowych na nową z rur PCV.
- zamontowanie nowej armatury (umywalki, muszle i baterie).
- centralnego ogrzewania: demontaż i zamontowanie nowych grzejników z odpowietrznikami na pionach zasilających, podłączenie nowej pompy co i bojlera cieplej wody w kotłowni budynku.
- montaż pieca centralnego ogrzewania oraz nowego naczynia wyrównawczego.
Szczegółowy zakres robót i sposoby wykonania robót objętych zamówieniem przedstawiają dane zawarte w przedmiarze robót - stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, polegające na przebudowie, remoncie lub budowie nowego obiektu kubaturowego o wartości każdej roboty co najmniej równej kwocie 200.000 zł. z VAT.
b) Dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, t.j. - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia (konstrukcyjno - budowlane), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
c) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia (sanitarne - instalacyjne), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
d) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia (elektryczne - instalacyjne), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy zaproponowanymi osobami Wykonawca będzie dysponował, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych),
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych). WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie (spełnia - nie spełnia), na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3, jeżeli pełnomocnictwo jest konieczne. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokumenty wymagane do złożenia w terminie składania ofert.
sporządzona zgodnie z treścią załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ.
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt 2.1.a), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ;
d) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie (zał. nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należycie;
e) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 2.1.b) wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ;
f) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - (zał. Nr 4) wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej - uwaga - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami, które uzyskały uprawnienia budowlane w każdej z powyższych specjalności: - bez ograniczeń - na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub - na podstawie § 5 ust.1 lub § 5 ust.2 rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20 lutego 1975r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub - na podstawie (odpowiednio dla specjalności) § 5 ust1, §6 ust.1, § 8 ust.1, § 9 ust.1 lub § 11ust.1, § 14 ust.1, § 13 ust.1 rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu Budownictwa Urbanistyki i Architektury z dnia 10 września 1962r. w sprawie kwalifikacji fachowych osób wykonujących funkcje techniczne w budownictwie powszechnym.
g) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt 2.2.a) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ,
h) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt 2.2.b), aktualną na dzień składania ofert.
Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji WYKONAWCY na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 3.2.a, wymaga się od WYKONAWCY załączenia pełnomocnictwa do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.
WYKONAWCA, który nie spełni wymagań ustalonych w pkt 8.2, dotyczących dokumentów określonych w pkt 3.2, nie spełni warunków ustalonych w pkt 2, bądź złoży (np. zawrze w ww. dokumentach) nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z pkt 8.3.c, d, a jego oferta będzie odrzucona, zgodnie z pkt 8.5.e.
ZAMAWIAJĄCY odrzuci każdą ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ, a zwłaszcza postanowieniom pkt 3.1 w związku z pkt 1, albo ofertę nieważną na podstawie odrębnych przepisów. Zestawienie okoliczności odrzucenia ofert zawarto w pkt 8.5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA I KONSERWACJA ZABYTKOWYCH INSTALACJI W HUCIE ŻELAZA Z PRZEŁOMU XIX I XX. 1.REMONT KONSTRUKCJI WSPORCZYCH (K1 I K2) POD RUROCIĄGIEM TECHNOLOGICZNYM; 2. RUROCIĄG R3 WRAZ Z KONSTRUKCJĄ WSPORCZĄ, FUNDAMENTAMI I PRZYLEGŁYMI URZĄDZENIAMI.
Dodano: 2016-07-22 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 1 w Kielcach
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie instalacji wodociągu ochrony przeciwpożarowej w budynkach przy ul. Barwinek 22, 23, 24 w Kielcach
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja sali gimnastycznej, boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej
Dodano: 2016-07-19 - Remont w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec
Dodano: 2016-07-06 - Remont i modernizacja stacji zlewczej ścieków dowożonych oraz piaskownika na oczyszczalni ścieków w Zakruczu.
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie instalacji wodociągu ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Kochanowskiego 5 w Kielcach
Dodano: 2016-06-22 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 10 w Kielcach
Dodano: 2016-06-21 - NAPRAWA I KONSERWACJA ZABYTKOWYCH INSTALACJI W HUCIE ŻELAZA Z PRZEŁOMU XIX I XX. 1.REMONT KONSTRUKCJI WSPORCZYCH (K1 I K2) POD RUROCIĄGIEM TECHNOLOGICZNYM; 2.RUROCIĄG R3 WRAZ Z KONSTRUKCJĄ WSPORCZĄ, FUNDAMENTAMI I PRZYLEGŁYMI URZĄDZENIAMI.
Dodano: 2016-06-17 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 2 na działce nr 1145/211 obr. 0024 w Kielcach
Dodano: 2016-05-25