Przetargi.pl
REMONT DOJŚCIA DO DWORCA ZACHODNIEGO STACJI KONIN - ZACHÓD W KONINIE

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DOJŚCIA DO DWORCA ZACHODNIEGO STACJI KONIN - ZACHÓD W KONINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dojścia do dworca zachodniego stacji Konin - Zachód w Koninie. Zakres robót do wykonania: nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm o długości 299m i szerokości 2,5m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium - nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 3. Posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty związane z remontem, budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową lub przebudową ulicy lub drogi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia + dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował; uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności; aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla kierownika budowy; 7. Informacja o zakresie robót powierzonych podwykonawcy; 8. Kosztorys ofertowy - opracowany na podstawie przedmiaru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach