Przetargi.pl
Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2468P w m. Biernatki (Przetarg nr 20/R/2009)

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8593430 , fax. 061 8593429
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8593430, fax. 061 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2468P w m. Biernatki (Przetarg nr 20/R/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2468P w m. Biernatki na odcinku o długości 195 mb. Zamówienie obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm 114 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm 241 m2, - krawężniki betonowe 20x30 na ławie betonowej 195 mb, - obrzeża betonowe 20x6 163 mb, - ścieki z elementów betonowych 195 mb. Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie - 30 dni, licząc od dnia podpisania umowy. 2. Terminy ustalone w ust. 1 ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony w przez inspektora nadzoru, d) wystąpienie okoliczności ( np. konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych ), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania robót dodatkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : I. pisemnego oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie , II. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 1.1 pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykazu wykonywanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: - koparka - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 1 szt. 2.1 W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w ust.2, należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II, lit. a, pkt 1, - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą dla wszystkich punktów - spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda złożenia dokumentów napisanych w języku polskim. 3. Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 4. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika. 5. Formularz oferty oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, należy wypełnić ściśle według niniejszych wymagań, bez dokonywania zmian w treści tych dokumentów. Jeżeli w załącznikach zabraknie miejsca należy załączyć dodatkowe strony. 6. Dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego rozpatrywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty ( na załączonym druku) - należy podać cenę netto, określić procentowo wysokość podatku VAT i podać cenę brutto, z dokładnością do 0,01 zł. Obowiązuje zasada zaokrąglania w górę liczby 5 występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38 . Cenę należy podać z obowiązującym aktualnie podatkiem VAT. 2. Formularz cenowy - Kosztorys ofertowy( na załączonym druku ). 3. Pisemne oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią Załącznika - Oświadczenie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.1 Pełnomocnictwo dla podmiotów ( konsorcjum i spółka cywilna) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmioty te mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnik musi mieć upoważnienie do co najmniej reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może też mieć upoważnienie do podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonywanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z treścią Załącznika - Doświadczenie zawodowe oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Wykaz sprzętu. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: - koparka - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 1 szt. 7.1 W przypadku nie dysponowania sprzętem określonym w ust.5,należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu zgodnie z treścią Załącznika - Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpp.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach