Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25516 Kielce, Aleja IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 421 534 , fax. 413 421 834
- Data zamieszczenia: 2018-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Aleja IX Wieków Kielc 3
25516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 421 534, fax. 413 421 834
REGON: 51426500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont dachu zespołu pomieszczeń: warsztatu samochodowego, kotłowni gazowej, garaży oraz cechowni ŚUW” oraz „Remont połaci dachowej w budynku A” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu zespołu pomieszczeń: warsztatu samochodowego, kotłowni gazowej, garaży oraz cechowni oraz remontu połaci dachowej w budynku A Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Uzupełnieniem Opisu przedmiotu zamówienia jest: Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Załącznik nr 3 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 4 do SIWZ), Rysunek poglądowy – Szkic połaci dachowych budynków warsztatowych ŚUW (Załącznik nr 5a do SIWZ) oraz Rysunek poglądowy – Rzut dachu budynek A (Załącznik nr 5b do SIWZ). 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5. Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Kolejność wykonywania prac remontowych Zamawiający ustali z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 7. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy i określa je stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy. 8. Zamawiający wymaga zarówno w CZĘŚCI I jak i w CZĘŚCI II zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - osób, które przy realizacji zamówienia będą wykonywać prace dekarsko-blacharskie. 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - Załącznik nr 11 do SIWZ. Uwaga: Zobowiązanie powinno zostać złożone w formie pisemnej. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
Dodano: 2024-07-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04 - Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
Dodano: 2024-07-02 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów”.
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap IV z podziałem na części
Dodano: 2024-06-29 - „Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”
Dodano: 2024-06-28 - Wymiana kabin natryskowych i brodzików
Dodano: 2024-06-25 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Dzierzgów, Bałków i Chycza” dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Jurków wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury towarzyszącej, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-06-21